آخرین اخبار

26. دى 1394 - 15:51   |   کد مطلب: 4528
معاون سیاسی امنیتی کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:
تحلیل محتوایی در مورد دهه فجر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را تجلی وحدت و همدلی امت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: تحلیل محتوایی در شبکه های اجتماعی و مجازی باید توسط دستگاه هایی که از ظرفیت های خوبی در این زمینه برخوردار هستند،باید درباره دهه فجر انجام شود.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدپیش از ظهر  امروزدر نشست کمیته های مختلف دهه مبارک فجر این استان، گفت: دهه فجر، تجلی وحدت و همدلی امت ایران اسلامی است.

وی یکی از مهم ترین هنرهای امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) را یکدست کردن اقشار، گروه ها، قومیت ها و مذاهب مختلف دانست و افزود: بنیانگذار انقلاب این کار را در راستای تحقق اهداف نظام، اتحاد و وحدت کلمه انجام دادند.

محمدی نشست اخیر مقام معظم رهبری با خانواده شهید آشوری را در راستای وحدت دانست و با بیان اینکه این کار فوق العاده در سطح داخلی و بین المللی اثرگذار بود، اظهار داشت: این از هنر و ظرافت هایی است که رهبر نظام در ادوار مختلف ایفا کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، به انتقادات مطرح شده مبنی بر اینکه چرا شورای هماهنگی تبلیغات از دستگاه های عضو ستاد دعوت نکرده اشاره و عنوان کرد: هیچ قصد و غرضی در این دعوت نبوده است.

وی یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که در شرایط حساسی که انقلاب اسلامی دارد، بتوانیم از ظرفیت همه قومیت ها و مردم، احزاب، گروه ها و مذاهب مختلف استفاده کنیم.

---

 

 محمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نشست اخیر خود فرمودند:« جنگ تمام عیار و اعلام نشده شکل گرفته است»، افزود: به جهت حساسیت موضوع و ضرورت حضور همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، باید تلاش ما و دلسوزان نظام ایجاد وحدت جهت حضور مردمی در همه صحنه ها و عرصه ها باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انشالله مردم ما با بصیرت، آگاهی، شناخت و شعور خود شرایط را به درستی تشخیص داده و حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه فضاسازی محیطی می تواند جهت گرامی داشت جشن های پیروزی انقلاب تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست ها و میزگردهای تبیینی و تحلیلی چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی نیز بسیار تاثیرگذار است.

محمدی عنوان کرد: تحلیل محتوایی در شبکه های اجتماعی و مجازی باید توسط دستگاه هایی که از ظرفیت های خوبی در این زمینه برخوردار هستند،باید درباره دهه فجر انجام شود.

این مسئول فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید دغدغه، اقدام، رفتار و عملکرد ما بستر را برای همدلی و همراهی ملت آماده کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در طلیعه انتخابات هستیم این دغدغه و انسجام می طلبد که در بحث سخنران ها هماهنگی همانند سنوات قبل وجود داشته باشد.

وی گفت: استان ما شرایط ویژه ای در انتخابات دارد و امروز نگاه های قومی و منطقه ای هم در این انتخابات وجود دارد که این حساسیت کار را بیشتر می کند.

محمدی گفت: نشست بعدی در دهه نخست بهمن ماه که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود، تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/م.غ/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک