آخرین اخبار

22. دى 1394 - 13:06   |   کد مطلب: 4486
به همت جوانان دوستدار محیط زیست صورت گرفت؛
کاشت 300بذر درخت بلوط و بادام توسط کمپین حمایت از محیط زیست بهمئی
چند جوان دوستدار محیط زیست با تشکیل یک کمپین به دنبال حمایت از محیط زیست هستند که کار خود را با کاشت 300 بذر بلوط و بادام در شهرستان بهمئی آغاز کردند.

به گزارش کهگیلویه، سایت خبری آوای ماغر،در حالی که می بینیم در این روزها بازار کمپین حمایت از کاندیداهای انتخاباتی داغ است این بار کمپینی متفاوت توسط عده ای از جوانان در شهرستان بهمئی شکل گرفت که در نوع خود جالب است.

 

چند جوان دوستدار محیط زیست با ایجاد یک کمپین با عنوان کمپین حمایت از محیط زیست با حضور در طبیعت به کاشت نهال و بذر درختان مشغول هستند.

 

 

مسئول این کمپین در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغر هدف از تشکیل این کمپین را دغدغه های زیست محیطی گروه عنوان کرد و گفت:محیط زیست به خصوص طبیعت یکی از عواملی است که در سلامت جسمی و روحی افراد تاثیر مستقیم می گذارد .

 

محمود جعفری افزود: در صورتی که این محیط سالم باشد، افرادی شاداب و سالم داریم و اگر محیط زیست ناسالم شود به تبع آن بر سلامت روحی و جسمی افراد جامعه نیز تاثیر منفی خود را می گذازد.

 

جعفری تصریح کرد: این گروه متشکل از چند جوان از شهرستان بهمئی است که همه ما یک دغدغه مشترک یعنی نجات  محیط زیست با استفاده از هر ابزار ممکن است.

 

 

وی گفت: در این راستا با هماهنگی اداره منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان، 300 بذر درخت بلوط و بادام در منطقه گردشگری تنگ سروک کاشتیم و در روزهای آینده در تنگ ماغر و چند نقطه دیگر از شهرستان این کار را ادامه می دهیم.

 

 

جعفری در پایان خاطرنشان کرد:در زمینه حفظ محیط زیست تنها به کاشت نهال و بذر درختان و گیاهان بسنده نمی کنیم بلکه قصد داریم در آینده با تشکیل یک سازمان مردم نهاد به صورت منسجم تر در این راستا گام برداریم که برای موفقیت و تاثیر گذاری بیشتر به حمایت مسئولان شهرستان و استان نیازمندیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک