آخرین اخبار

16. دى 1394 - 11:16   |   کد مطلب: 4416
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت:به شهادت رساندن این روحانی برجسته، غیرقانونی و غیرشرعی و مغایر با قوانین بین‌المللی است و به عنوان یک اقدام ننگین در کارنامه سیاه آل‌سعود ثبت و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فتاح محمدی با اشاره به اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان گفت: تاریخ اسلام و شیعه مملو از مجاهدت‌‌ها و رشادت‌ها بوده و ایثارگری انسان‌های بزرگی چون آیت‌الله باقرالنمر موجب زنده نگه داشتن دین اسلام شده است.

 

وی بیان کرد: این مجاهد وایثارگر بزرگ با رعایت قوانین و ضوابط از دولت عربستان به دلیل عدم رعایت حقوق وکرامت شهروندان این کشور و عدم توجه به قومیت‌ها و مذاهب و احیای فرهنگ اسلامی  انتقاد کرد که اقدام این رژیم در به شهادت رساندن این روحانی برجسته، غیرقانونی و غیرشرعی و مغایر با قوانین بین‌المللی است و به عنوان یک اقدام ننگین در کارنامه سیاه آل‌سعود ثبت و ضبط شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محکوم کردن این جنایت بزرگ اضافه کرد: به فضل خداوند شاهد اثرات این خون و پیامدهای آن در جهان اسلام خواهیم بود و در آینده‌ای نه چندان دور رژیم ظالم آل‌سعود تاوان این جنایت بزرگ را پس می‌دهد.

 

این مسئول در خصوص اقدامات دولت عربستان در اخراج دیپلمات‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به خوبی از مراکز دیپلماتی عربستان در ایران حفاظت کرد.

 

محمدی با بیان اینکه دولت عربستان خودش را در مقابل حوادث و جنایت‌هایی که در جهان انجام داده پاسخ‌گو نمی‌داند، گفت: حادثه منا جهان اسلام را داغدار کرد اما رژیم سعودی پاسخ منطقی، قانونی و قانع‌کننده‌ای در خصوص آنچه در منا رخ داد برای امت اسلامی نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:عربستان از اخراج دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران از این کشور ضرر می‌کند.

 

وی اظهار کرد: دولت عربستان مسئول تأمین امنیت سفارت ایران در ریاض است و هرگونه مشکلی در این خصوص پیامدش با دولت عربستان است.

صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک