آخرین اخبار

14. دى 1394 - 11:53   |   کد مطلب: 4391
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج داشجویی کهگیلویه و بویراحمد
منتظر مواضع محکم‌تر دولت نسبت به شیعه‌کشی آل‌سعود هستیم
شورای تبیین مواضع بسیج داشجویی کهگیلویه و بویراحمد از دولت خواست مواضع محکم‌تری نسبت به شیعه‌کشی آل‌سعود اتخاذ کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای اعدام رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دشمنان اسلام، جاهلان زمان، منفعت‌طلبان مستکبر، دنیاطلبان و وحشی‌صفتان در طول سال‌های پس از انقلاب و نفوذ انقلاب در کشورها و قیام نهضت‌های مردمی به جان اسلام و مسلمین افتادند و از هر وسیله و ابزار و روشی برای تخطئه کردن نهضت‌های اسلامی استفاده کردند، چه پول‌ها که خرج نکردند، چه جنایت‌هایی که انجام ندادند، چه ظلم‌ها و ستم‌هایی که به بهانه حقوق بشر و دموکراسی بر مردم بی‌دفاع و حق‌طلب روا نکردند.

در این بیانیه آمده است: تاریخ مملو از نشانه‌های بیداری مردم و سرکوب از طرف ظالمان و کشورهای استکباری و غربی همچون آمریکای جنایتکار و کشورهای اروپایی و بعضی از کشورهای عربی منطقه بوده است.

کشور عربستان این سگ ولگرد آمریکا در منطقه که قلاده گسیخته جولان می‌دهد بار دیگر با حرکت‌های نابخردانه و جاهلانه آتش دیگری بر دامن خود افروخت.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تصریح شده است: اعدام شیخ النمر در عربستان، حکیم در عراق و امام موسی صدر در لبنان و ... هر چند نمک بر زخم دل شیعیان بود و زخم غریب بودن شیعیان را تازه کرد، اما این خون‌ها نشان از این بود که این شیعیان تا آخر بر سر اعتقادات خود ایستاده‌اند، هر چند دشمنان اسلام به دنبال این هستند تا آواهای برخاسته از اعتقادات شیعیان را در گلو خفه کنند.

در این بیانیه تأکید شده است: اعدام شیخ النمر که با رهبری خود در عربستان توانسته بود خون تازه‌ای در رگ‌های شیعیان عربستان جاری کند و خاری در گلو و دیدگان آل‌سعود باشد، نشان از استیصال و درماندگی رژیم منحوس عربستانی دارد که در سردرگمی به سر می‌برد.

در این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشجویان غیرتمند که پرچمداران نهضت امام خامنه‌ای و ادامه‌دهنده راه امام روح‌الله (ره) هستند، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عالم وارسته و انقلابی و محکوم کردن رژیم حرام متولد شده آل‌سعود، مواضع خود را بدین ترتیب اعلام می‌دارد.

1- رژیم خون‌خوار سعودی به این یقین رسیده که رو به اضمحلال و سرنگونی است و در منجلاب طمع قدرت و نفسانیت در حال دست و پا زدن است و برای ادامه حیات خود حاضر به انجام هر کاری از حمله به یمن، کودک‌کشی، سرکوب مخالفان و اعدام و ... گرفته تا پادویی کردن برای رژیم منحوس اسرائیل و آمریکاست، آل‌سعود این نکته را فراموش نکند که کاسه صبر جوانان حزب‌الهی لبریز گشته و اراده‌ها محکم‌تر از پولادهای آهنین گشته و منتظر عکس‌العمل‌های شدیدتر حق‌طلبان باشند.

2- انتظار جامعه مبارز و انقلابی دانشجویی و طلبه و امت اسلام از دولت محترم و دولتمردان این است تا از تمام ظرفیت‌های دستگاه دیپلماسی برای دفاع از آزادی خواهان و مسلمانان در اقصی نقاط جهان استفاده و اجازه ندهند تا شیعه‌کشی بیش از این ترویج و نهادینه گردد.

3- اقدام دولت سعودی در تکمیل پازل آمریکایی-اسرائیلی در منطقه بوده، اما اکنون خون شیخ النمر پای درخت انقلاب اسلامی در عربستان ریخته شده و ان‌شاالله شاهد تشدید اسلام‌گرایی و بیداری اسلامی در عربستان خصوصاً در منطقه شرقیه خواهیم بود که نیاز است ام‌القرای جهان اسلام توجه جدی‌تر و انقلابی‌تری نسبت به یاری رساندن شیعیان مظلوم عربستان اعمال کند.

4- اکنون که جهانخواران از آفریقا تا آسیا در مقابل دین ما ایستاده‌اند، بر خود لازم می‌دانیم تا بنا به توصیه امام راحل در مقابل تمام دنیای آنان بایستیم و اگر مسئولین به وظیفه انقلابی خود در استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای نظام و کمک‌رسانی به شیعیان عربستان کوتاهی کنند عزیزان انقلابی امام در حوزه و دانشگاه به وظیفه انقلابی خود عمل می‌کنند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک