آخرین اخبار

9. دى 1394 - 18:04   |   کد مطلب: 4345
امام جمعه دهدشت 9 دی را دفاع از ولایت فقیه و نظام و اهل بیت(ع) دانست و اضافه کرد: مردم دیدند که فتنه نیزه اش را کجا فرود برده، همه در 9 دی حضور پیدا کردند و آتش فتنه را خاموش و دشمن را برای همیشه سرکوب کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت برگزتر شده بود گفت: 9 دی مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه دشمن را فهمیدند و برای مقابله با فتنه به میدان آمدند.

 

حسینی با بیان این‌که استکبار جهانی پشت جریان فتنه قرار گرفته بود خاطرنشان کرد: برخی افراد ناآگاه و بی‌بصیرت با بهانه تقلب در انتخابات آشوب به پا کرده و ضرباتی به نظام و انقلاب وارد کردند.

پایگاه خبری کهگیلویه

امام جمعه دهدشت با اشاره به این‌که سران فتنه با پشتیبانی استکبار انقلاب، نظام و وحدت ما را هدف قرار داده بودند افزود: مردم فهمیدند که دشمن نه تنها نظام را هدف قرار داده‌ بلکه عاشورای آن‌ها را هم مورد هجمه قرار داده است.

 

وی با تاکید بر این‌که در فتنه 88 امام حسین (ع) مورد هجمه فتنه‌گران قرار گرفته بود تصریح کرد: هدف دشمن تنها براندازی نظام و حکومت نبود بلکه در هم کوبیدن اعتقادات دینی و فرهنگ عاشورایی این ملت بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی با یادآوری حرمت‌شکنی فتنه‌گران به عاشورای حسینی افزود: روز عزای اهل بیت(ع) سوت و کف زدند همان حرکتی که دشمنان ابا عبدالله الحسین (ع) با هلهله و حمله به خیمه‌ها مرتکب شده بودند.

 

وی عنوان کرد: 9 دی نشان دهنده این است که انقلاب ما وابسته به قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) است، هم اباعبدالله از این کشور دفاع می کند و هم دشمن فهمید مقاومت این انقلاب و ملت به عشق امام حسین(ع) است.

 

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: عده ای جاهل و فریب خورده که استکبار آنها را به بازی گرفته بود در سال 88 حرکتی انجام دادند و با این کارشان قانون را در هم شکستند و این عمل آنها زیر بنایی شد برای قانون شکنی که هر کس در انتخابات حائز اکثریت آراء نشود بگوید تقلب شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی 9 دی را دفاع از ولایت فقیه و نظام و اهل بیت(ع) دانست  و اضافه کرد: مردم دیدند که فتنه نیزه اش را کجا فرود برده، همه در 9 دی حضور پیدا کردند و آتش فتنه را خاموش و دشمن را برای همیشه سرکوب کردند.  

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک