آخرین اخبار

5. دى 1394 - 17:08   |   کد مطلب: 4310
عضو شورای اسلامی دیشموک:
وضعیت آب شرب دیشموک بحرانی است
عضو شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: مدیرکل بحران باید در زمینه آب شرب اعلان بحران کند چون در حال حاضر آب شرب شهر دیشموک سلامت مردم را تهدید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حسن امیریان ظهر امروز در نشست مدیریت بحران در دیشموک اظهار کرد: نگاه عدالت‌طلبانه‌ای به شهر دیشموک وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه دیشموک دارای مشکلات خاص خود می‌باشد و مردم این منطقه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند که شایسته و بایسته این مشکل نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: دیشموک مشکلات زیادی دارد و از رنج‌های تاریخی رنج می‌برد که در گذشته احساس می‌کنم واقعا نگاه عدالت‌طلبانه‌ای در سطح استان وجود نداشته و من معتقدم که باید به مناطق محروم خیلی بیشتر توجه شود.

امیریان افزود: با توجه به بعد مسافتی که تا مرکز استان وجود دارد محرومیت‌های بیشتری هم نصیب مردم دیشموک شده است و در حقیقت بسترهای لازم در عرصه‌های مختلف در این منطقه فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: منطقه دیشموک در بن‌بست قرار دارد و مشکلات عدیده‌ای از این جهت وجود دارد و به نظر بنده مدیرکل بحران باید در زمینه آب شرب اعلان بحران کند چون در حال حاضر آب شرب شهر دیشموک سلامت مردم را تهدید می‌کند.

این عضو شورای شهر دیشموک متذکر شد: آب شرب شهر دیشموک دارای مشکلاتی است که بی‌توجهی مسئولان به این امر قابل قبول نیست.

امیریان گفت: آب شرب شهر دیشموک اعتراض عمومی مردم را به همراه دارد و باید این شرایط اورژانسی اعلام شود.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک