آخرین اخبار

28. بهمن 1393 - 21:24   |   کد مطلب: 431
نماینده 4 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معدن نیترات لیراب همچنان زیر ذره بین مطالعات کارشناسان است/ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد: سد بالیاب در انتظار پاسخ مطالعات زمین شاسی/ مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد: گازرسانی به بخش دیشموک در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نماینده 4 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  معدن نیترات لیراب همچنان زیر ذره بین مطالعات کارشناسان/ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد: سد بالیاب در انتظار پاسخ مطالعات زمین شاسی است/ مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد: گازرسانی به بخش دیشموک بزودی شروع خواهد شد.

 

 حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شهرستان کهگیلویه گفت: معدن نیترات در روستای لیراب بخش دیشموک در حال حاضر تحت مطالعات کارشناسی مهندسان استانی و کشوری قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه معدن نیترات لیراب از طرح های با اهمیت این استان و حتی کشوری است، افزود: کارشناسانی در حال انجام کار کارشناسی و گروهی دیگر در حال ملحق شدن به اینها جهت تسریع در فعالیت این امر هستند که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه خوبی دست پیداکنند.

 

پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار در زمینه سد بالیاب این بخش هم در جمع خبرنگاران گفت: سد بالیاب از طرح های مهم در سطح استان و کشور است و در حال حاضر مطالعات زمین شانسی توسط کارشناسان مربوطه صورت گرفت و منتظر پاسخ این مهندسان هستیم، در صورت دریافت نتیجه مثبت، فعالیت راه اندازی این طرح را شروع خواهیم کرد.

 

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو منطقه دیشموک و قلعه‌رئیسی در اولویت گازرسانی به صورت CNG هستند و قبل از هر گازرسانی به فکر این دو بخش هستیم.

 

 وی ادامه داد: کار‌های مطالعاتی گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی انجام گرفته و در اولین فرصت گازرسانی این مناطق انجام می‌گیرد. وزارت نفت، شرکت نفت و گاز پیگیر و همه تلاش خود را در گازرسانی به این مناطق به کار بسته و در آینده نزدیک شاهد گازرسانی به همه نقاط  کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک