آخرین اخبار

30. آذر 1394 - 0:11   |   کد مطلب: 4280
متاسفانه شهردار به دلیل برخورداری از حمایت اکثریت اعضای شورای شهر ،وسکوت ومحافظه کاری مسوولان مافوق ،وهمچنین حمایت پشت پرده بعضی ازمسوولان ازپرونده شهرداری،روز به روز نسبت به ارتکاب اعمال غیرقانونی جسورتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، بعد از تجمع و اعتراض بازاربان دهدشت در جلوی فرمانداری کهگیلویه که به دلیل افزایش عوارض مغازه های این بازاریان از سوی شهرداری دهدشت انجام شده بود، آقای موسوی امجد بیانیه ای را از طرف طیف اقلیت اعضای شورای شهر دهدشت در واکنش به اعترلض و تجمع بازاریات به این پایگاه خبری ارسال کرده است.

 

در این بیانیه ضمن حمایت از بازاریان اقدام شهرداری دهدشت را در افزایش عوارض غیر قانونی دانستند.

 

متن این بیانیه عینا در زیر منتشر شده است:

 

درپی تجمع اعتراض امیز تعدادی از بازاریان دهدشت ، بایدعرض کنیم ،که این اعتراض به حق وقانونی است چرا که افزایش اجاره بایستی از مجرای قانونی انجام پذیرد. شهردار و واحد درآمد این اختیار راندارند که به طور ناگهانی و راسا اقدام به افزایش اجاره بها نمایند.

 

افزایش هرساله عوارض باید توسط شورای شهر وباتوجه به درنظرگرفتن تورم به صورت مصوبه انجام شود و درکمیته انطباق مورد تایید قرار گیرد وحهت اجرا به شهرداری ابلاغ گردد.

 

و اگر احیانا در جایی افزایش لازم باشد،شهردار می تواند به صورت یک لایحه به شورای شهر درخواست نماید که آن هم درصورت مصوبه شورا قابل اجراست. لذا این که شهردار خود راسا اقدام به افزایش عوارض مغازه های بازاریان نمود یک حرکت غیرقانی ایست.

 

متاسفانه هر روز شاهد تصمیم گیری ها و اقدامات غیرقانونی ونادرست شهردار دهدشت هستیم که مداوم موجب جنجال ونارضایتی شهروندان رافراهم آورده است. وشهروندان دهدشت به علت بی تدبیری وسومدیرتی که برشهرداری دهدشت حکمفرما است، ناچارند وقت،همه وخودشان رابگیرند.

 

متاسفانه شهردار به دلیل برخورداری از حمایت اکثریت اعضای شورای شهر ،وسکوت ومحافظه کاری مسوولان مافوق ،وهمچنین حمایت پشت پرده بعضی ازمسوولان ازپرونده شهرداری،روز به روز نسبت به ارتکاب اعمال غیرقانونی جسورتر می شود.

 

ما از استاندار محترم خواهانیم که به این نابسامانی ها پایان دهد تا خدای ناکرده مردم این بی تدبیریها را به پای نظام جمهوری اسلامی محاسبه نکنند چرا که نارضایتی در زمینه های مختلف مدیریت شهری مردم فهیم دهدشت را به ستوه اورده است.

طیف اقلیت شورای شهر دهدشت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک