آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 8:59   |   کد مطلب: 4230
با موضوع "چرا کهگیلویه محروم ماند؟"؛
ششمین همایش" همدلی و همزبانی" در دهدشت برگزار می شود
مسئول کانون فرهنگی مسجد امام حسین(ع) دهدشت از برگزاری ششمین همایش همدلی و همزبانی با موضوع "چرا کهگیلویه محروم ماند؟" خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اکبر رضویان امروز در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه اظهار کرد: ششمین همایش همدلی و همزبانی با هدف ایجاد اتحاد در جامعه و در راستای تحقق شعار سال  در مسجد امام حسین(ع) دهدشت برگزار می شود.

 

دبیر همایش همدلی وهمزبانی تصریح کرد: این همایش با موضوع " چرا کهگیلویه محروم ماند؟" و در ادامه سلسله همایش‌های بررسی این معضل روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

رضویان با بیان اینکه نقش انتخابات، مردم و مسئولین در توسعه شهرستان بررسی می شود افزود: دهرابپور عضو سابق  شورای شهر یاسوج و فاطمی زاده رئیس سابق آموزش و پرورش دهدشت در این همایش سخنرانی می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح هر ماه یک بار و با دعوت از دو نفر از اندیشمندان استانی و غیر استانی با نگرش های مختلف انحام می شود گفت: این همایش با ایحاد فضای مناظره  وگفتگو و پاسخ به  سوالات مردم در راستای تحقق شعار سال انجام میشود.

 

رضویان افزود: ششمین همایش همدلی و همزبانی روز سه شنبه 24 آذر در مسجد امام حسین(ع) واقع رد کوی آزادگان دهدشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک