آخرین اخبار

24. بهمن 1393 - 20:33   |   کد مطلب: 405
با اتمام هفته هشتم مسابقات صورت گرفت:
پرسپولیس دیشموک همچنان یکه تاز لیگ دسته یک فوتبال استان
رئیس هیئت فوتبال بخش دیشموک گفت: با اتمام هفته هشتم مسابقات، پرسپولیس دیشموک همچنان یکه تاز لیگ دسته یک فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  محسن طاوسیان رئیس هیئت فوتبال بخش دیشموک عصر امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در دیشموک گفت: با اتمام هفته هشتم مسابقات، پرسپولیس دیشموک همچنان یکه تاز لیگ دسته یک فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی افزود: امروز ساعت 14 از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک استان، تیم پرسپولیس دیشموک توانست با نتیجه یک بر صفر با گل دقیقه 60 فتح الله آزوغ بر تیم فوتبال گلزار دهدشت غلبه و با کسب 14 امتیاز همچنان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

 

وی گفت: لیگ فوتبال دسته یک استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب 6 تیم پرسپولیس دیشموک، پاتاوه یاسوج، شاهین دنا، شهدای باشت، گلزار دهدشت و صبا کوی راک دهدشت در  حال حاضر در هفته هشتم در حال برگزاری است.

 

طاوسیان از مردم شریف بخش دیشموک با توجه به اینکه برای اولین سال با همت مسئولان شهرستانی و استانی سهمیه استانی گرفت، از برخورد و رفتار و فرهنگ بخش دیشموک تمجید کرد.

 

وی، از مردم فهیم و ورزش دوست شهر دیشموک خواست تا در بازی هفته آخر تیم پرسپولیس با پاتاوه یاسوج که حکم فینال را برای این تیم دارد، همراهی و کمک کنند تا انشاء الله بتواند به قهرمانی دست یافته و به لیگ برتر استان صعود نماید.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک