آخرین اخبار

14. آذر 1394 - 1:22   |   کد مطلب: 4049
هم صدایی رسانه های بیگانه با برخی از رسانه های اصلاحطلب داخل کشور در بزرگ نمایی و دروغ پردازی حوادث دانشگاه آزاد واحد یاسوج هم پشت پرده این رسانه ها را بیشتر روشن می کند و هم از نیت دعوت کنندگان آذر منصوری به یاسوج پرده بر می دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه به نقل از چهارفصل، "جمهوری اسلامی به مثابه واقعیت تابناکی که توانست پس ازسالهای سیاه، استبداد را به یمن ایثار ملت خداجوی و آزادیخواه و هدایت های حکیمانه فقیه فرزانه حضرت امام سپهر اجتماعی و سیاسی ایران را منور نماید.

این انقلاب حرکتی بود برخاسته ازوجدان بیدار ملتی آگاه، زمانه شناس و زمینه شناس که در پرتو درخشان این حرکت سرشت و سرنوشت سیاست و فرهنگ شان را رنگی الهی و انسانی بخشیدند.

 

نغمه طربناکی که در بهمن 1357 با همنوایی شکوه آفرین امت و امامت جان های فسرده از خفقان و جهان غمزده ی مردمان گرفتار خودکامگی ستمشاهی را نشاط و طراوت دوباره ای بخشید حکایت دلنشین نسیم روحبخش آزادی بود که در قاب جمهوری اسلامی طنینی ماندگار یافت. مقاصد و قواعد این جمهوری در سندی راهبردی به نام قانون اساسی با تایید و تاکید اکثریت مردم تبیین و دراین سند حقوق ملت تحکیم و حدود قدرت ترسیم گردید. در میان فصول این سند فصل سوم جلوه ای شورانگیزیافت و در این فصل با احیا و رسمیت بخشیدن حقوق پایمال شده ملت هویت به یغما رفته این مرزوبوم مبتنی بر آموزه های دینی و شالوده های ملی جان دوباره ای یافت.

 

به گزارش چهارفصل،‌ پس از انقلاب نیز شاهد شکل گیری احزاب جدیدی بوده ایم که نظرات متفاوتی با شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی مثل آزدای، استقلال و... می دادند و هیچ کدام نتوانسته اند به درستی آنچه انقلاب برای آن ایجاد شد را به منصه ظهور برساند، این در حالی است که در میان این احزاب اگر اهداف انقلاب اسلامی را تحقق چهار شعار «استقلال ،آزادی،عدالت ،معنویت » بدانیم .عملکرد احزاب و جریانات مذهبی (اسلام گرا)بعد از انقلاب اسلامی به دور این چهار شعار شکل دهی شده است.

 

 از ویژگی های جامعه ی مدنی وجود احزاب کار آمد و تاثیر گذار در کشور می باشد احزاب در ایران در مقاطع مختلف شدت وضعف داشته اند اما امروزه بیش از آنچه می توان فکرش را کرد تشکل های یکبار مصرف با نام احزاب جدید مخصوصا در محیط های دانشگاهی ایجاد می شوند که با ناپختگی و مشخص نبودن رسالت و اصول دقیق و صحیح صرفا برای داشتن کارکردهای انتخاباتی در چند ماه مانده به انتخابات تشکیل می شوند وتنش های بی موردی را در کشور ایجاد می کنند.

 

این تشکل ها به طور کلی در زیر سه شاخه و سه جریان متجددین ،متعادلین ومتحجرین است و تشکل های یک بار مصرفی که نمونه های آن در دانشگاه آزاد یاسوج دیده می شود از نمونه تجدیدنظرطلبانه ای است که در رفتارشان بیرون از دانشگاه با دانشجویان همراه با شعارها، حرف ها، صحبت ها و بیاناتی که بر ضد رهبری، نظام، بسیج و انقلاب داشته اند بیشتر مشخص می باشد.

 

بعد از گذشت 36 از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز ذهن های ناراست و یا ضمیرهای ناپاک قرائت های ساده لوحانه و یا سودانگارانه ای از مبادی و مبانی جمهوری دارند. کسانی که رونق حقوق ملت را افول فروغ خویش می دانستند با تمسک به حربه های رنگارنگ و بعضا در پوشش نقابهای به ظاهر هماهنگ با مسیر ملت مرموزانه در حق اصول جمهوری اسلامی تفسیرهای ناروایی را روا می دارند و ناراستی های جمهوریت ستیزی را راست می پندارند.

 

براحتی می بینم که در ایران هر چند مدتی یکبار باتلاش های بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج)در ابران برخی ها بدلیل ارتباط با بیگانگان و خارج نشینیان ضد انقلاب و سایت های خبری اپوزیسیون دستگیر و روانه زندان می شوند و بعد از مدتی تمامی غرب بیانیه می نویسد و منتشر می کند که حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود.

 

وقتی اخبار داخلی ایران در یکی از شاخه های دانشگاه آزاد در استان های دور از مرکز، کم تر از 45  دقیقه در سایت های ضد انقلاب انعکاس داده می شوند چه برداشتی می توان از این رخداد کرد جز ارتباط داشتن برخی افراد ساده اندیش و ساده لوح با چنین سایت هایی؟

نکته بعد این که چرا حوادث دانشگاه آزاد مورد استقبال رسانه های دشمن قرار می گیرد؟ چرا این رسانه ها در مورد مظلومیت مردم یمن و سوریه و عراق سکوت کرده اند.

افراد خاطی در دانشگاه آزاد یاسوج با دعوت غیرقانونی خود از یک محکوم فتنه و سپس فتنه انگیزی در جلسه خوراک خوبی برای رسانه های دسمن آماده کردند.

روی دیگر سکه­ ی حوادث دانشگاه آزاد/چرایی همکاری با سایت های اپوزیسیون

شانتاژ خبری عملی است که رسانه ها، سایت های خبری و مطبوعات به صورت زنجیره ای در رابطه با یک اتفاق به عموم جامعه و حتی مردم خارج از کشور القا می کنند ولو اینکه اتفاق را کاملا وارونه جلوه دهند تا خود را از رفتار غیرقانونی و خلاف عرف و شرعی که داشته اند مبرا کنند؟!

 

این مظلوم نمایی و استفاده ناصحیح و غیرحرفه ای از رسانه در جامعه و اغفال عمومی که ایجاد می کنند یک روی سکه است و روی دیگر سکه  انعکاس سریع در رسانه های ضد انقلاب به اسم مسئولان دانشجویی تشکل هایی که در دانشگاه آزاد یاسوج حضور دارند هم جای تأسف دارد و هم جای تعجب؟!!

روی دیگر سکه­ ی حوادث دانشگاه آزاد/چرایی همکاری با سایت های اپوزیسیون

برای ما غیر قابل باور است که چرا باید در یاسوج یک دانشجو در اوج درگیری با نیروهای مخالف حضور فتنه که خظ قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است باید مصاحبه ای با سایت های ضد انقلابی که خارج از کشور مدیریت می شوند داشته باشند؟!!

روی دیگر سکه­ ی حوادث دانشگاه آزاد/چرایی همکاری با سایت های اپوزیسیون

این هماهنگی بین المللی با سایت های خبری که بدنبال براندازی نظام حمهوری اسلامی در ایران هستند برای هر شخص ایرانی طرفدار جمهوریت نظام غیر قابل پذیرش می باشد و عموم جامعه انقلابی، بصیر و با بینش صحیح و آزادانه بر این مسأله واقف هستند که افراد سهل اندیش و سیاست زده نمی توانند جایی در میان مردم و جامعه دانشگاهی داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک