آخرین اخبار

24. بهمن 1393 - 19:35   |   کد مطلب: 402
امام جمعه سوق گفت: ایران در جمع 6 کشور برتر دنیا در ساخت و پرتاب ماهواره بومی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسف عمرانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سوق ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ملت ایران در روز 22 بهمن با راهپیمایی خود و لبیک به رهبر معظم انقلاب نشان دادند که دست ملت ایران باز و دست نظام سلطه بسته است.

 

وی ادامه داد: دشمن در تحولات میدانی سوریه، عراق، لبنان ،فلسطین و در تسلط بر افغانستان و پاکستان نتوانسته به اهدافش برسد و در مقابل ما شاهد پیشرفت‌های نظام اسلامی در 36سال و تبدیل شدن کشور به قطب منطقه در توریسم سلامت هستیم و این موضوع نشان بر نا کامی دشمن  است.

 

خطیب جمعه سوق به قرار گرفتن ایران در ردیف کشورهای برتر دنیا در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: پیوند کلیه، درمان بیماری‌های چشم، کسب رتبه نخست تولید دارو در خاورمیانه ، ریشه کنی فلج اطفال و  افزایش امید به زندگی از 57 به 74 سال از جمله موفقیت‌های ایران اسلامی است که باعث شده ایران در رده کشورهای برتر دنیا قرار بگیرد.

 

عمرانی‌نژاد در ادامه به کاهش مرگ میر کودکان و کسب رتبه اول جهان اسلام در نانو میان 57 کشور مسلمان اشاره کرد و افزود: ایران تنها کشور منطقه در باشگاه فضایی است که جزء 6 کشور برتر دنیا در ساخت و پرتاب ماهواره بومی نیز محسوب می‌شود و این بیانگر اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

 

امام جمعه سوق همچنین به کسب رتبه برتر  جهانی در عرصه کشاورزی نشان می‌دهد که دست نظام بسته نیست بلکه با دست باز و مقتدر خود به پشتوانه ملت آگاه خود دست‌های نامشروع استکبار و ظلم را قطع خواهد کرد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک