آخرین اخبار

24. بهمن 1393 - 19:07   |   کد مطلب: 400
ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ثابت کردند که در هر شرایطی به صحنه می‌آیند و از آرمان‌های خو دفاع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،اظهار داشت: سجده که فرشتگان به انسان کردند سجده عبودیت و پرستش نبود بلکه سجده تکریم بود.

 

امام جمعه دهدشت، با اشاره به آفرینش انسان در زمین توسط پروردگار عالم، با توجه به اعتراض به فرشتگان که چرا موجود مفسد و خون‌ریزی را می‌خواهی خلق کنی؟ انسان‌ها را متمایز از بقیه موجودات عنوان و هدف از دستور خداوند بر سجده انسان‌ها را اکرام انسان و اطاعت پروردگار عالم عنوان کرد.

 

حسینی با تقدیر از ملت همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم ولایتمدار کهگیلویه که با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان استکبار زدند،عنوان کرد: ملت ایران ثابت کردند که در هر شرایطی به صحنه می‌آیند و از آرمان‌های خو دفاع می‌کنند.

 

خطیب جمعه دهدشت، با اشاره به صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی، با بیان اینکه هر کسی نسبت به مقدسات شیعه اهانت نماید پاسخش همین خواهد بود، غرب را فاقد هرگونه منطق و ساختار دانست و گفت: غرب همیشه به‌دنبال تضعیف مسلمانان بوده است که این نشان از عجز و ناتوانی آن‌هاست.

 

وی سالگرد گشایش سفارت فلسطین در تهران در سال 57 را از دیگر مناسبت‌های هفته برشمرد و عنوان کرد: یکی از شعارهای اصیل انقلاب اسلامی ایران مبارزه با اسرائیل است.

 

حسینی تأکید کرد: اسرائیل دشمن اسلام و بشریت است و هر جنایتی از دست آنها برمی‌آید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک