آخرین اخبار

11. دى 1393 - 19:50   |   کد مطلب: 4
عضو شورای شهر قلعه رییسی گفت: مهمترین مشکل شهر قلعه رییسی و بخش چاروسا بهره مند نبودن از نعمت گاز است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ علی الهامی افزود: بعد از ۳۵ سال از انقلاب اسلامی این شهر و بخش فاقد گاز است و به همین دلیل مردم در فصل زمشتان در زنج و عذاب هستند.

وی با بیان اینکه بر اثر استفاده از وسایل نفت سوز  همچون علاالدین و آترا برخی از مردم این منطقه دچار بیماریهایی ریوی شدند، اظهارکرد: با مسئولان استانی و کشوری مکاتباتی داشتیم و با مدیر شرکت گاز و نماینده مردم شهرستان رایزنی هایی داشتیم اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم.

عضو شورای شهر قلعه رییسی با اشاره به اینکه نداشتن گاز باعث تخریب و از بین رفتن سرمایه های ملی یعنی طبیعت و جنگلهای بلوط منطقه شده است، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه سردسیری بعلت نبود گاز به دیگر شهرهای مهاجرت می کنند.

الهامی تصریح کرد: یقین دارم در صورتی که به بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی مرکز این بخش گاز رسانی شود مهاجرت بلعکس به منطقه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همواره یکی از رویاها و دغدغه های مردم این منطقه بهره مند نبودن از نعمت گاز است در حالی که این منطقه تا ایستگاه گاز ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

عضو شورای شهر قلعه رییسی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش چاروسا از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است تمام امیدشان به دولت تدبیر و امید بخصوص جناب آقای روحانی است که برای گاز رسانی به این منطقه و رفع مشکلات مردم تدبیری اساسی و جدی بیندیشد

به گزارش ایسنا، شهر سردسیری قلعه رییسی، مرکز بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است. بخش چاروسا با داشتن بیش از ۲۴هزار نفر جمعیت دارای ۲۰۰روستا و دهستان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۵۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

شهر قلعه رییسی در ۸۰  کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و ۳۰۰ کیلومتری یاسوج،مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد./ ایسنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک