آخرین اخبار

6. آذر 1394 - 19:06   |   کد مطلب: 3994
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
شهرستانی شدن لوداب و مارگون دردی را دوا نمی‌کند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستانی شدن لوداب و مارگون دردی را دوا نمی‌کند، بلکه با استفاده از ظرفیت‌های بخش می‌توان در بخش، دهستان یا روستا خدمت کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سفر خود به دو بخش لوداب و مارگون با اشاره به مشکلات متعدد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اظهار کرد: مسئولان آمدند تا از نزدیک مشکلات را بشنوند تا در برنامه بلند مدت خود نسبت به رفع نواقصات و مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دهیاران و شوراها مسائل و کمبودها را به مسئولان تذکر دادند، گفت: به مسئولان توصیه می‌کنم که مسیر حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی باید هموار باشد و اگر تلاش شود انسان مورد حرمت و کرامت باشد آن موقع مسیرهای اقتصادی، اجتماعی و ...نیز طی می‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر اینکه خدمت برای مردم است و مسئولان با حساسیت مشکلات مناطق محروم را بیش از دیگر مسائل رصد کنند، گفت: بخشی از مشکلات در راستای توان مسئولان نیست بلکه باید در سطح ملی مورد پیگیری قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه‌های آب، کشاورزی، راه و صنعت در دو بخش لوداب و مارگون مطرح شد، گفت: از درخواست‌های بخشداران شهرستانی شدن دو بخش لوداب و مارگون به صورت مستقل بوده که باید گفت که با نام هیچ منطقه‌ای تغییر نمی‌کند و آباد نمی‌شود بلکه با عزم مردم و مسئولان میسر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تأکید بر اینکه اگر مسئول دین، تعهد و تخصص داشته باشد قطعاً مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف می‌کند، گفت: با تغییر نام یک منطقه به شهرستانی شدن مشکلات آن برطرف نمی‌شود هدف مسئولان خدمت باشد چه بخش و چه شهرستان فرقی ندارد هدف خدمت‌رسانی است.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: نام شهرستان بر منطقه‌ای گذاشته شود ولی خدماتی که به یک بخش داده می‌شود را ندارد و این ظلمی بزرگ به منطقه است که تنها نام شهرستان را به یدک بکشند ولی از حداقل‌ها محروم باشند.

وی با تأکید بر اینکه اسم فرمانداری جایی را آباد نمی‌کند تنها یک نفر بومی فرماندار می‌شود، گفت: شهرستانی شدن دردی را دوا نمی‌کند بلکه با استفاده از ظرفیت‌های بخش می‌توان در بخش، دهستان یا روستا خدمت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر جایی شاخص فرمانداری شدن را دارد تلاش شود ولی اگر شرایط لازم را ندارد تصور نشود که با شهرستانی شدن و استقرار فرمانداری مشکلات برطرف می‌شود، چراکه تنها چند اداره مستقر می‌شوند و پس از آن باید دنبال دیگر مشکلاتی که در پی شهرستانی شدن است، باشید.

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان بویراحمد طرح فرمانداری در مناطق دور با مرکز استان خوب است ولی مشروط بر اینکه قاعده‌های معقولی بر آن حاکم باشد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک