آخرین اخبار

24. بهمن 1393 - 13:49   |   کد مطلب: 396
امام جمعه دیشموک گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) فرموده اند، توافق دو مرحله ای و بد را هرگز نخواهیم پذیرفت، تیم مذاکره کننده هسته ای ما هم در مقابل باج خواهی آمریکا بایستد و هرگز از اصول، ارزشها و آرمانهای این نظام کوتاه نیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل امام جمعه شهر  دیشموک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور  پرشور و شعور ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) فرموده اند، توافق دو مرحله ای و بد را هرگز نخواهیم پذیرفت، تیم مذاکره کننده هسته ای ما در مقابل باج خواهی آمریکا بایستد و هرگز از اصول، ارزشها و آرمانهای این نظام کوتاه نیایند.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک افزود: حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور ایران اسلامی به دشمنان اسلام و این کشور نشان داد که نهضتی که انجام دادند به قوت خود باقی است.

 

وی تصریح کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، رفراندوم سراسری در حمایت از این نظام، انقلاب اسلامی، بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله) و تجدید پیمان با شهدا، امام شهدا و اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی بود.

 

وی بیان کرد: راهپیمایی امسال دو پیام بزرگ داشت، پیام اول به مسئولین این نظام این بود که مردم به مسئولان این کشور نشان دادند که نظام، هر زمانی که به حضورشان نیاز داشت، بدون توجه به کم و کاستی ها با افتخار حضور بهم رساندند و مسئولان را تنها نگذاشتند.

 

حجت الاسلام محمودی اصل اضافه کرد:مسئولان نباید در برابر باج خواهی دشمنان کوتاه بیایند و ایستادگی در برابر خودخواهی های آمریکا را در دستور کار خویش قرار دهند.

 

وی،پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی امسال را به دشمنان ربط داد و افزود: دشمنان بدانند که این ملت را با هیچ نیرو و تهدیدی نمی توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفت و نتیجه ای جزء شکست از این کار نخواهند گرفت و انشاء الله حکومت جهان در اختیار صالحان و سلطه ظالمان برچیده خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال با " لبیک یا رسول الله"  بر ضد اسلام ستیزی شعار دادند.

 

این مسئول در ادامه به تلاشهای غرب در جهت اسلام ستیزی اشاره کرد و گفت: دنیای غرب و دستگاه استعمار برای برنامه اسلام ستیزی، هزینه های هنگفتی خرج می کنند، از جمله قرآن آتش می زنند، کاریکاتور می کشند، نقشه ریزی انجام می دهند و با این کارها دنبال اسلام ستیزی هستند و این یک امر واضح است.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک علت کینه توزی دشمنان علیه اسلام را متوجه شدن آنها از برکات همین انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: آنها از گسترش اسلام به این جهت که منافع پلیدشان را به خطر می اندازد، می ترسند و به همین دلیل دست به توهین می زنند تا شاید جنگ مذهبی درست کنند و به روحیه مسلمانان ضربه بزنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تیزهوشی مقام معظم رهبری با فرستادن نامه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نوری بود که به گوشه ای از دنیا تابید و در آینده ای نزدیک برکات زیادی خواهد داشت همانطور که در فرانسه دیدید که بعد از فرستادن نامه رهبری،  خرید قرآن و بهره بردن از آن بیشتر از قبل شده است.

 

وی تصریح کرد: امروز مسلمانان سراسر دنیا و حتی آزادی خواهان، وظیفه دارند در کنار مسلمانان دنیا در برابر افکار پلید اسلام ستیزی دشمنان ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام محمودی اصل ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده ای هسته ای ایران، از آنها خواست تا همانطور که رهبری با درایت این امت، آمریکا را بی اعتماد خوانده و در دیدار اخیر با فراماندهان نیروی ارتش فرمودند: با اصل توافق مخالفتی نیست ولی توافق دو مرحله ای را قبول ندارم و باید توفق دز یک مرحله، آن هم تحریم ها یکباره برداشته شود، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور ما به هیچ وجه از ارزشها و آرمانهای خویش کوتاه نیایند.

 

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک