آخرین اخبار

29. آبان 1394 - 14:08   |   کد مطلب: 3926
امام جمعه دهدشت با تاکید بر برخورد شدید نیروی انتظامی با پوشش های نامناسب در سطح شهر گفت: برخورد نیروی انتظامی با بدحجابی اقدار نیروی انتظامی در بین مردم را افزایش خواهد داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه دهدشت حمایت مردم از آمران به معروف و نهی از منکر در مبارزه با پدیده بدحجابی را ضروری خواند و گفت: نیروی انتظامی موظف به برخورد با هنجار شکنان شده است.

 

امام جمعه دهدشت با تاکید بر برخورد شدید نیروی انتظامی با پوشش های نامناسب در سطح شهر گفت: برخورد نیروی انتظامی با بدحجابی اقدار نیروی انتظامی در بین مردم  را افزایش خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه مردم مومن و انقلاب خواهان برخورد با بدحجابی هستند افزود: حمایت زا آمران به معروف و ناهیان از منکر می تواند در اجرای وظایف محوله اثرگذار باشد.

 

حسینی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تشکیل شده و هفته ای دو تا سه بار در سطح شهر به تذکر لسانی می پردازند.

 

امام جمعه دهدشت هم چنین روز دانشجو را مورد اشاره قرار داد و با  اشاره به نقش دانشگاه در خنثی کردن توطئه های دشمن در زمان انقلاب تاکید کرد: دانشجویان با بصیرت امروز هم این نقش را به خوبی ایفا می کنند.

 

وی با بیان این که دشمن در صدد دور کردن دانشجویان از بصیرت و آگاهی سیاسی و سوق دادن به سمت افکار انحرافی است افزود: اما دانشجویان هوشیار ما نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و نظام را نقش بر آب خواهند کرد.

 

حسینی در بخش دیگری زا سخنانش هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و با تشریح توانمندی و قابلیت های بسیج گفت: شجره طیبه بسیج نقش مهمی در عرصه سارندگی و آبادانی کشور داشته و دارد.

 

وی بقای انقلاب را به برکت بسیج دانست و تصریح کرد: شجره بسیج پس از انقلاب غرس شده و در همه مقاطع از انقلاب و ارزش‌های دینی دفاع کرده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک