آخرین اخبار

22. بهمن 1393 - 13:07   |   کد مطلب: 377
امام جمعه باشت به کسانی که یاوه گویی می کنند و به دنبال شایعه پراکنی هستند گفت: امروز رفراندوم سراسری ملت ایران است و همین راهپیمایی میلیونی مردم در سرتاسر کشور اسلامی بیعتی دوباره با نظام، رهبری، انقلاب اسلامی، ارزش و آرمانهای این انقلاب، و تجدید پیمانی با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله) به عنوان سکاندار این نظام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت صبح امروز در جمع پرشور مردم دیشموک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول 36 سال اخیر پیشرفت های شگرفی داشت اظهار کرد: کسانی که یاوه گویی می کنند و به دنبال شایعه پراکنی هستند بدانند که امروز رفراندوم سراسری ملت ایران است و همین راهپیمایی میلیونی مردم در سرتاسر کشور اسلامی بیعتی دوباره با نظام، رهبری ، انقلاب اسلامی، آرمانهای این انقلاب، و تجدید پیمانی با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله) به عنوان سکاندار این نظام می باشد.

 

وی افزود: مقایسه انقلاب در قبل و بعد از آن و پیشرفتهای حاصله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بواسطه کارهای بزرگ و خوبی که صورت گرفت، به خوبی قابل مشاهده است.

 

عبودی خطاب به کسانی که قبل و بعد از انقلاب را ندیده اند و می گویند انقلاب چه کرد؟ با بیان اینکه، ببینید انقلاب ما بعد از 36 سال به چه جایگاهی رسید افزود: ما همان کشور و ملتی هستیم که دشمنان ما را به تمسخر گرفته و می گفتند مگر ایرانیان می توانند یک آفتابه پلاستیکی هم بسازند.

 

وی تصریح کرد: امروز  مهندسین جوان و دانشمندان این کشور به خوبی ثابت کردند که چه در انرژی هسته ای و چه در ساخت سلول های بنیادین و غنی سازی اورانیوم تا 20 درصد هم توانمند هستند و حالا هم که می بینید دشمن از این موضوع به شدت ترسیده و در میز مذاکرات التماس می کند که شما ایرانیان غنی سازی اورانیوم خود را  به 5 درصد کاهش دهید.

 

خطیب نماز جمعه باشت  در ادامه به موضوع علم پزشکی اشاره کرد و گفت: در قبل از انقلاب ما در کشور خود از یک پزشک داخلی هم محروم بوده ولی در حال حاضر به لطف خدمات ارائه شده در این نظام، در دور افتاده ترین نقاط محروم این کشور هم دکتر داریم و مردم از خدمات پزشکی خوب بهره می برند.

 

این مسئول، در رابطه با بحث دفاعی کشور هم  گفت: در اوایل جنگ و 8 سال دفاع مقدس، کشور ما مورد تهاجم همه کشورها بوده  و با این وجود حتی سیم خاردارمان را هم از خارج باید تهیه می کردیم، ولی بعد از دوران دفاع مقدس توانسته ایم به جایی برسیم که در شان و منزلت این کشور و نظام است.

 

وی، به شهادت سردار الله دادی اشاره کرد و گفت: هم اکنون الحمدالله سپاه ما به جایگاهی رسیده که همه دیدند وشنیدند که بعد از شهادت این سردار گرانقدر به صهیونسیت اعلام کرد که انتقام  خواهیم گرفت و صهیونیستی ها هم از این تهدید ترسیده و به التماس مجبور شدند.

 

 وی اضافه کرد: اگر در جنگ 33 روزه و در جنگهای حاشیه کشورهای عربی، صهیونیستی ها و دشمنان اسلام با شکست روبرو می شوند همه از اقتدار و عظمت نیروهای دفاعی و سپاهی کشور ما و موشکهای پیشرفته این نظام مقدس می باشد.

 

وی همچنین به صحبت های همیشگی اوباما اشاره کرد و با بیان اینکه، دشمنان کشور ما احمق هستند و اوباما هر جند وقت یک بار می گوید که همه گزینه ها روی میز است اظهار کرد: که اگر تاکنون میتوانستید، لحظه ای درنگ نمی کردید و  همانطور که "مقام معظم رهبری (مدظله) فرموده اند( دشمنان ما هر کاری توانسته اند، انجام دادند و اگر انجام نداده پس نتوانستند)اگر اقدامی از سوی دشمنان ما صورت نگرفت یعنی اینکه نتوانسته و هرگز نخواهند توانست که  حتی فکر حمله به یک وجب از خاک ما را در سر داشته باشند.

 

وی به خدمات انجام شده بعد از انقلاب اشاره کرده و پرتاب ماهواره به فضا در چند مرحله، پیشرفتهای پزشکی، توان مستکحم دفاعی، پیشرفتهای قابل ستایش علمی، آرامش و امنیت داخلی، و هزاران موفقیت دیگر را از جمله برکات حاصل شده از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

 

حجت الاسلام عبودی در ادامه توصیه هایی هم به تیم مذاکره کننده هسته ای داشت و ضمن تشکر از تلاشهای این تیم هسته ای، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ما به هیچ وجه از منافع و آرمانهای این ملت و نظام کوتاه نیایند.

 

وی، دشمنان قسم خورده این نظام را بی اعتماده دانست و آمریکا را از بی اعتمادترین دشمنان اسلام معرفی کرد و تصریح کرد: تیم مذکاره کننده هسته ای ما نباید به این راحتی به امریکا اعتماد کند.

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک