آخرین اخبار

21. بهمن 1393 - 16:40   |   کد مطلب: 373
نماینده کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی:
راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از گذشته برگزار می شود
نماینده کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، با دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از گذشته برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الالسلام علی محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  کهگیلویه با بیا اینکه راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از گذشته برگزار می شود گفت: دهه فجر یادآور روزهای شیرین انقلاب است و ما باید جشن های این دهه را در شان پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) برگزار کنیم.

 

وی، حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن را به معنای ادامه راه انقلاب اسلامی و امام راحل توصیف کرد و اظهار داشت:‌ هر مقدار این حضور پررنگ‌تر و مقتدرتر باشد به دنیا نشان می‌دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی‌تردید ملت ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

 

بزرگواری خاطر نشان کرد: این انقلاب هم اکنون ام القرای همه کشورهای ستم دیده جهان اسلام است و همه ملت ها حضرت آیت الله خامنه ای را رهبر خود در پیروزی نهضت هایشان می دانند چرا که زهد و پاکدامنی معظم له برای همه جهانیان به اثبات رسیده و بی شک وی یکی از مفاخر جهان اسلام به حساب می آید.

 

وی افزود: زمانی که مردم به صورت پرشور و بانشاط در روز خودشان که روز ملی است، حضور یابند و این روز را جشن گرفته و با صدای بلند شعارهای انقلاب را تکرار کنند، همه بدخواهان و دشمنان ما قدرت این ملت را بهتر احساس خواهند کرد.

 

نماینده کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و عزت را در پیش گرفته و روز به روز این مسیر برای ما روشن و روشن‌تر می شود اما مسیر دشمنان ما چیزی به جز تاریکی و تباهی نیست و آنان در مصیبت اعمال زشت خود گرفتارخواهند شد.

 

انتهای پیام: م/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک