آخرین اخبار

20. بهمن 1393 - 23:38   |   کد مطلب: 371
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان، گامی بلند در راستای پیشرفت ورزشکاران بخش دیشموک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حسن امیریان رئیس شورای شهر دیشموک عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه در دیشموک، اظهار کرد: افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان گامی بلند در پیشرفت ورزشکاران این بخش خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: سالهاست مردم بخش دیشموک به دنبال دایر کردن نمایندگی ورزش و جوانان در شهر دیشموک بودند، بالاخره مهمترین دغدغه جوانان حل شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون به همت مدیر محترم ورزش و جوانان استان جناب آقای ایزدپور و فرماندار شایسته کهگیلویه جناب آقای کریمی شاهد افتتاح این نمایندگی شدیم.

 

وی با بیان اینکه، با افتتاح نمایندگی ورزش در دیشموک، شاهد تحقق امر خدمت رسانی مسئولان به مردم در همه عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم خاطرنشان کرد: افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان در بخش دیشموک، گامی بلند در راستای پیشرفت جوانان این بخش است.

 

وی اذعان کرد: بدون شک امروز، روز خوبی در تاریخ ورزشی این بخش صورت گرفت و از این به بعد شرایط درخشش و حضور جوانان این منطقه در مسابقات قهرمانی بیش از پیش فراهم خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهر دیشموک دارای شانزده هیئت ورزشی می‌باشد که تیم پرسپولیس دیشموک در رشته فوتبال به مرحله استانی صعود کرد.

 

این مسئول گفت: با وجود اینکه قهرمانان زیادی از این شهر به مرحله استانی و کشوری راه یافتند امیدوارم که با افتتاح نمایندگی ورزش وجوانان این شهر پیشرفت قابل توجهی در این بخش داشته باشیم.

 

رئیس شورای شهر دیشموک تصریح کرد: به نمایندگی از مردم شهر دیشموک از همه کسانی که ما را در راه اندازی نمایندگی ورزش و جوانان همکاری کردند، سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم به زودی شاهد افتتاح سالن ورزشی چند منظوره این شهر نیز باشیم.

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک