آخرین اخبار

19. بهمن 1393 - 20:32   |   کد مطلب: 361
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حلقه های معنوی و معرفتی شخصیت هایی است که علیه طاغوت زمان ایستادند و انقلاب اسلامی را بنا نهادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به نقل ازصبح زاگرس نشست مربیان حلقه صالحین با حضور آیت الله ملک حسینی، ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد و سردار بوعلی فرمانده ارشد نظامی استانی در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.

 

در این نشست آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با تبریک فرارسیدن سی ششمین دهه پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی، گفت: نقش روحانیت در شبکه ای کردن حلقه های صالحین را بسیار مهم است وامروز این حلقه بهترین ظرفیت در برابر توطئه های دشمنان در جنگ نرم هستند.

 

وی دشمن‌شناسی را از ویژگی های اصلی بسیجی واقعی دانست و ابراز کرد: نخستین صفتی که یک بسیجی باید داشته باشد همین دشمن‌شناسی است که امروز در حلقه‌های صالحین به این بصیرت والا دست می‌یابند.

 

آیت الله ملک حسینی نشست و برخاست های علمی و گفتن حقایق درست را از  بارزترین دست آورده های حلقه های صالحین به دانش آموختگان دانست و خاطر نشان کرد:  باید در حلقه های صالحین نگرش مبارزه با جنگ نرم وجود داشته باشد و سربازان خط مقدم جنگ نرم باید به ابراز های این جنگ نابرابر مجهز شوند.

 

وی با بیان اینکه بسیج بر پایه ایمان از اصالت‌های ایمانی دفاع می‌کند و در این راه ثابت قدم و استواراست، بیان کرد: شمشیر عده‌ای در دست بصیرت آن‌ها بوده و عده‌ای دیگر سرنوشت بصیرت خود را به دست شمشیرها سپرده‌اند، که بسیج افتخار دارد بدون بصیرت هیچ‌گاه دست به شمشیر نمی‌برد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حلقه های صالحین باید برگرفته از حلقه های بهشتی باشد،گفت: ولایت فسق با وجود انسان های پاک و بااراده شکست خواهد خورد.

 

ملک حسینی تصریح کرد: بسیج و جوانان آگاه باید بدانند که در خاکریز خط مقدم جنگ نرم نباید از هیچ تلاشی در برابر توطئه های دشمن دریغ کرد زیرا دشمن منتظر غفلت است تا بتواند تخم فتنه خود را در جامعه بکارد.

 

وی با بیان اینکه اگر دشمن در برخی از توطئه های موفق است همه از شبکه ای کردن کارها است، ابراز کرد: حلقه های صالحین باید حلقه های زنجیره ای و شبکه شده با هم برای ایستادن در برابر توطئه های دشمن باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شمشیر و کتاب و همه چیز دشمن ماهواره است، چون می داند اگر بتواند این تفکر را وارد خانه ها بکند سیطره پیدا کرده و این  جنگ مشخصی است.

 

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه در حلقه های صالحین مربیان و سرمربیان باید جلوی برخی شتابهای نامتعارف را بگیرند، تصریح کرد: اگر عزم بر تلاش باشد کارها همیشه به خوبی پیش خواهد رفت.

منبع: بویرخبر

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک