آخرین اخبار

14. مهر 1394 - 16:19   |   کد مطلب: 3575
بخشدار چاروسا گفت: یکی از بزرگترین موانع سد راه توسعه کشاورزی در بخش چاروسا، نبود جاده بین مزارع است که در سال زراعی جدید باید در دستورکار مسئولان جهادکشاورزی قرارگیرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حیات الله پرواز بخشدار چاروسا در نشست شورای کشاورزی کهگیلویه بیان کرد: یکی از بزرگترین موانع سد راه توسعه کشاورزی در بخش چاروسا، نبود جاده بین مزارع است که در سال زراعی جدید باید در دستورکار مسئولان جهادکشاورزی قرارگیرد.

 

وی تاکید کرد:  توسعه بخش کشاورزی یکی از ضروریات انکار ناپذیر جامعه است که هم مسئولان و هم اقشار جامعه باید برای توسعه روز افزون آن تلاش کنند.

 

بخشدارر چاروسا بیان کرد: در سال زراعی جاری 3 هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی بخش چاروسا زیر کشت گندم و جو خواهند رفت.

 

وی گفت: 400 هکتار اراضی آبی و 3 هزار هکتار اراضی دیمی خواهد بود.

 

پرواز افزود: در سال زراعی گذشته با وجود خشک سالی 4 هزار تن گندم و جو در بخش چاروسا برداشت شد.

 

پرواز با ابراز خوشحالی از افتتاح خانه ترویج در جاورده بیان کرد: هدف از افتتاح این خانه ترویج، برطرف شدن مشکلات کشاورزان است که امیدواریم مشکلات کشاورزان در بخش‌های مختلف در این خانه ترویج برطرف شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات آموزشی و ترویجی برای آگاهی بیشتر کشاورزان  ضروری  است گفت: برنامه های آموزش و ترویج کشاورزی و تعلیم مهارتهای مناسب به روستاییان در صورتیکه منطبق با احتیاجات و شرایط ویژه روستا و روستائیان طرح و به مورد اجرا درآید ، از عوامل کلیدی توسعه روستایی به شمار می آید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک