آخرین اخبار

13. دى 1393 - 23:29   |   کد مطلب: 34
با پشت سر گذاشتن هفته هفتم لیگ برتر صورت گرفت
پرسپولیس چرام همچنان یکه‌تاز لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پشت سر گذاشتن هفته هفتم لیگ برتر، پرسپولیس چرام همچنان یکه‌تاز لیگ برتر فوتبال این استان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ، سید پرویز موسوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به نتایج هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال پرسپولیس چرام با بردی دیگر در این مسابقات جایگاه خود را در صدر این رقابت‌ها مستحکم کرد.

 

وی ادامه داد: در هفته هفتم این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس چرام موفق شد با نتیجه دو بر یک ابوذر باشت را مغلوب كند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دیگر دیدار این مسابقات تیم فوتبال فولاد یاسوج و شهید بهزادی بهمئی به نتیجه پرگل و مساوی 3 بر 3 دست یافتند.

موسوی به سایر دیدارها اشاره کرد و متذکر شد: پیام یاسوج در این هفته با یک گل برا ایرانیان گچساران غلبه کرد و در دیداری دیگر تیم استقلال دهدشت با نتیجه 2 بر صفر شهدای جلیل را شکست داد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از شکست تیم فوتبال ایران‌زمین بهمئی در برابر المپیک یاسوج خبر داد.

وی عنوان داشت: تا پایان هفته هفتم رقابت‌ها، اکنون تیم فوتبال پرسپولیس چرام با 16 امتیاز در صدر، استقلال دهدشت با 12 امتیاز در رده دوم و تیم ایرانیان گچساران نیز با 12 امتیاز در رده سوم با تفاضل گل کمتر قرار دارد.

موسوی به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اشاره کرد و افزود: در این سری از رقابت‌ها تیم شهرداری پاتاوه با نتیجه 4 بر یک تیم پرسپولیس دیشموک را شکست داد که به این ترتیب تیم قدم‌آباد باشت با 9 امتیاز در رده اول و به دنبال آن، تیم‌های پرسپولیس دیشموک و شهرداری پاتاوه در رده‌های دوم و سوم مسابقات قرار دارندد

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک