آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 7:04   |   کد مطلب: 3303
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه از شناسایی 3 نفر شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده خائیز خبر داد و گفت: از این شکارچیان 2 قبضه اسلحه کلاشینکف،10 تیر و لاشه 2 کل و بز وحشی کشف و ضیط شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

قدرت‌الله علیپور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کهگیلویه، قدرت‌الله علیپور در گفت‌وگو با پایگاه خبری در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه از شناسایی  شکارچیان متخلف در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه خبر داد.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه تصریح کرد: روز گذشته ساعت نه صبح براساس گزارش واصله و شنیده شدن چند شلیک پیاپی در داخل تنگ بیستم از توابع منطقه حفاظت شده خاییز در شهرستان کهگیلویه محیطبانان این اداره سریعا به موضع تیراندازی اعزام شدند.

 

علیپور با بیان این‌که محیط بانان  بصورت محسوس و غیر محسوس و دوربین کشی تمام نقاط به کنترل منطقه پرداختند افزود: نهایتا در نقطه ای بسیار مخفی متوجه حضور سه نفر شکارچی شده که بمحض مشاهده محیطبانان اسلحه خود را بسمت محیطبانان نشانه گیری کرده و با حالتی تهدید آمیز به محیطبانان هشدار مرگ دادند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ولی محیطبانان این اداره که با این تهدیدات همیشه مواجه بوده اند با بی توجهی به تهدیدات کار خود را انجام دادند که نهایتا موفق به دستگیری احدی از آنها شد.

 

وی از کشف یک قبضه اسلحه کلاشینکف ،10 عدد تیر و لاشه 2 کل و بز وحشی از آنها خبر داد و گفت: همچنین یک قبضه اسلحه کلاشینکف دیگر در دست آنها بود که در حین درگیری با زیرکی یکی از محیطبانان خشاب آن از دست وی گرفته شد و تعداد زیادی فشنگ کلاش هم از آنها کشف و ضبط گردید .

به گفته علیپور دو نفر دیگر کاکلا شناسایی و پرونده تخلف این شکارچیان  جهت پیگیری به مراجع  قضایی ارسال گردید.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک