آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 10:08   |   کد مطلب: 3249
شهردار دیشموک از اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت و زیرسازی 20 هزار مترمربع از خیابان‌های شهر دیشموک خبر داد.
جبار روشن

جبار روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار کرد: دیشموک شهری زیبا با طبیعتی دل‌انگیز خدمات‌رسانی مسئولان را دو چندان می‌کند و امیدوارم که همه مسئولان در خدمات‌رسانی به این شهر از هر گونه تلاش و کوششی دریغ ننمایند.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری دیشموک در گذشته متحمل بدهکاری‌های فوق‌العاده و کمرشکنی بود خوشبختانه به همت سازمان امور شهرداری‌ها در تخصیص اعتبار به این شهرداری کلیه بدهکاری‌های گذشته پرداخت شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

شهردار دیشموک افزود: 20هزار مترمربع زیرسازی و آماده‌سازی برای آسفالت خیابان‌های کمربندی کوی خلیج فارس، امیرکبیر، ساحلی، ابن‌سینا، خیابان ابوریحان، رودکی، بعثت، طباطبائی، آسیا، خیابان شهید تاراج و کوچه شهید افروغ که جمعیت بسیاری از مردم شهر دیشموک در این خیابان‌ها سکونت دارند در دستور کار شهرداری دیشموک قرار دارد.

روشن گفت: هزینه آسفالت 20 هزار مترمربع خیابان‌های شهر دیشموک اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت که این اعتبار از طرح کمک دارایی و هزینه‌های داخلی اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم که در دو ماه آینده ساکنین خیابان‌های ذکر شده از نعمت آسفالت برخوردار شوند و با همت مسئولان وضعیت نامناسب خیابان‌های این شهر سروسامان بگیرد.

شهردار دیشموک متذکر شد: اگر مردم شهر دیشموک دست از لجاجت و دو قطبی شدن بردارند و در خیابان‌ها معارض به‌وجود نیاورند، برنامه‌ریزی دقیق در خصوص آسفالت شدن سایر خیابان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تقدیر تشکر از سازمان امور شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شورای اسلامی شهر دیشموک عنوان کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا توازن عادلانه خدمات‌رسانی در تمامی محلات شهر دیشموک حفظ شود.

دیدگاه‌ها

دلمون خش مکن .بعد از دو سال و اندی خبر آسفالت میدی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک