آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 7:46   |   کد مطلب: 3243
امام جمعه قلعه رئیسی مطرح کرد:
پرداخت قبوض برق در چاروسا مصیبت عظماست
امام جمعه قلعه‌رئيسي گفت:حقیقتا پرداخت قبوض برق در چاروسا مصیبت عظمای مردم است و مسئولان استان و شهرستان به این امر توجه کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد : دولت که با این همه امکانات و ثروت و معادن اعلام می‌کند پرداخت یارانه عذاب الیم است حقیقتا پرداخت قبوض برق در چاروسا مصیبت عظمای مردم است.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه نخست به یکی دیگر از عوامل گناه که گناه دروغ است اشاره کرد و تصریح کرد: کلید و قفل همه بدیها و زشتی‌‌ها دروغ و این گناه از شراب خوردن هم بدتر است.

صلواتی تاکید کرد: قطعا خداوند هدایت و راهنمایی نمی کند کسی را که بسیار دروغ و بسیار ناسپاس و از چندین آیه قرآن استفاده می‌شود که دروغگو فاسق است.

وی با بیان اینکه دروغگو مستحق لعن، نفرین و سزاوار خشم پروردگار است بیان کرد: دروغ بنیان و شاکله جامعه را ویران و آثار زیانبار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به بار می‌آورد.

وی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: هدف دشمن در توافق هسته‌ای تغییر سیاسی و فرهنگی ایران است و طراحی دشمن از مذاکرات نفوذ به داخل کشور در زمینه‌های مختلف است و مسئولان سعی کنند جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

وی با بیان اینکه دولت به نگرانی‌های مردم و رهبری توجه ویژه کند تصریح کرد: هم در بحث فرهنگی، سیاسی و هم عدم پاسخگویی مسئولان نسبت به اظهار نظرهای مقامات آمریکایی و شرایط پس از برجام نگرانی‌های وجود دارد و فعالیت‌های اقتصادی دولت در زندگی مردم حس نمی‌شود و هر روز ارزاق گرانتر می‌شود.

خطیب جمعه قلعه رئیسی در ادامه به صحبت‌های وزیران دولت در خصوص پرداخت یارانه‌ها به مردم اشاره کرد و اذعان داشت: دولت که با این همه امکانات و ثروت و معادن اعلام می‌کند پرداخت یارانه عذاب الیم است حقیقتا پرداخت قبوض برق در چاروسا مصیبت عظمای مردم است و مسئولان استان و شهرستان به این امر توجه کنند.

انتهاي پيام: و/آ

منبع: عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک