آخرین اخبار

12. شهريور 1394 - 16:01   |   کد مطلب: 3224
امام جمعه و رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك با حضور بر سر مزار تنها شهيد روستاي سرگچ، ضمن غبارروبي و قرائت فاتحه به مقام آن شهيد بزرگوار اداي احترام كردند.
شهيد فرج الله پرچي

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از ديشموك، عصر امروز حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه و راه‌خدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك با حضور بر سر مزار تنها شهيد روستاي سرگچ" شهيد  فرج‌الله پرچي"، ضمن غبارروبي و قرائت فاتحه به مقام آن شهيد بزرگوار اداي احترام كردند.

 

امام جمعه ديشموك در جوار مزار شهيد و در جمع مردم روستا، شهدا را ميراث گرانبهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه جانفشانی و رشادت‌های شهدا و جانبازان امروز در اوج عزت، اقتدار و سربلندی و امنیت می باشد.

 

محمودي‌اصل، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت مردم در برابر شهدا دانست و ادامه داد: این فرهنگ باید هر چه بیشتر و بطور جدی تقویت شود، چرا که همین عامل رمز سعادت ملت ایران در اعصار مختلف تاریخ بوده است.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك هم در ديدار با اهالي روستا، بيادن داشت: رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت و اقتدار کشورمان در سطح جهان را رقم زد.

عارف‌نژاد با بیان اینکه زندگی نامه شهدا بهترین الگو برای پرروش نسل جوان است، گفت: بسیاری از شهدا در سنین بین 13 تا 18 سالگی با ایثارگری و جانفشانی به درجه رفیع شهادت رسیدند و زندگی نامه آنها سرشار از موضوعات پندآموز است.
 

گفتني است شهيد فرج‌الله پرچي در سال 1340 در روستاي سرگچ در فاصله 15 كيلومتري ديشموك ديده به جهان گشود و در مورخه 1361/12/07 در منطقه عملياتي عين‌خوش به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

انتهاي پيام: و/آ

امام جمعه ديشموك
وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک