آخرین اخبار

9. شهريور 1394 - 16:37   |   کد مطلب: 3169
رئيس اداره آموزش و پروش ديشموك با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به خلق است، تصریح کرد: خدمات نظام باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم رسانده شود.

راهخدا عارف نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ،با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به خلق است، تصریح کرد: خدمات نظام باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم رسانده شود.

 

وی اضافه کرد: با کمک مسئولان و به همت کانون قلم‌چی با فراهم شدن چهار کانکس، تا حدودی بخشی از مشکلات فضای فیزیکی آموزشی چند روستا را بهبوبد بخشیدیم ولی همچنان به تعداد بیش از 14 کانکس دیگر نیازمندیم که در  اين امر کمک مسئولام و خیران مدرسه ساز را نيازمند هستيم.

 

وی با بيان اينكه تا شروع سال تحصيلي جديد زمان زيادي باقي نمانده است،اظهار کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا شرایط لازم را برای شروع سال تحصيلی در این منطقه فراهم کنیم.

 

این مسئول، کمبود فضای فیزیکی را یکی از مهم‌ترین معضلات آموزش و پرورش دیشموک عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با کمک بنیاد برکت تا مهرماه دو مدرسه در روستاهای دیشموک به بهره‌بردای خواهد رسید که تا حدودی از مشکلات موجود کاسته می‌شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک، از فراهم شدن کانکس برای چهار روستای دیشموک خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم و انشاءالله بزودی چهار کانکس دیگر تهیه خواهیم کرد.

 

وی، با بیان اینکه، مدرسه روستای تنگ‌سوخته دیشموک، وضعیتی نامناسب دارد، تصریح کرد: وضعیت فضای آموزشی این منطقه در اولویت قرار دارد و درصورت کمک مسئولان و یا فراهم شدن کانكس، مشکل آنها را برطرف خواهیم کرد.

 

عارف‌نژاد متذکر شد: آموزش و پرورش دیشموک از کمبود فضای فیزیکی آموزشی و فرسودگی بسیاری از مدارس به ویژه در روستاها به شدت رنج می‌برد.

انتهای پیام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک