آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 22:50   |   کد مطلب: 3124
معاون توسعه مدیریت و منابع انساني استاندار كهگيلويه وبويراحمد گفت: گلايه هاي مردم در خصوص اظهارات وزير اقتصاد درباره يارانه ها كاملاً درست است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مجيد محنايي معاون توسعه مدیریت و منابع انساني استاندارکهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان لنده با تبریک هفته دولت اظهاركرد: شهرستان لنده يكي از باسابقه ترين شهرستان هاي استان است كه مدنيت و شهر نشيني و فرهنگ غني آن زبانزدعام و خاص است.

 

وي افزود: با توجه به اجراي نظام طرح تحول سلامت در كشور و استان، گلايه هاي مردم شهرستان لنده در حوزه بهداشت و درمان كاملاً به حق است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انساني استاندارکهگیلویه وبویراحمد تصريح كرد: استقلال شبكه بهداشت و درمان شهرستان لنده يكي از ضروريات اين شهرستان در راستاي اجراي طرح نظام سلامت در كشور است كه بايد هرچه سريعتر انجام گيرد.

 

وي تاكيد كرد: باتوجه به افت فشار برق و قطعي مكرر شهرستان لنده بحث جداسازي برق شهرستان لنده از شهر سوق يك مطالبه عمومي بود كه امروزبا تلاش شركت برق در حال جداسازي و انتقال خط دو مداره به شهرستان لنده است.

 

محنايي اظهاركرد: يكي از شاخص هاي اصلي توسعه شهرستان لنده بحث خروج اين شهرستان از بن بست با اتصال محور پاتاوه به دهدشت و تراب به لنده است كه در اين زمينه اعتبارات خيلي خوبي تخصيص داده شد.

 

معاون استاندارکهگیلویه وبویراحمدگفت: چهار بانده كردن محورهاي بين شهرستاني يكي از مهمترين سياست هاي استان در حوزه راه و شهرسازي است.

 

وي اظهاركرد: گلايه هاي مردم در خصوص اظهارات وزير اقتصاد در باره يارانه ها كاملاً درست است ولي مردم نيز بايد وضعيت تحريم ها و اعتبارات را در نظر بگيرند.

 

محنايي گفت: مردم و مديران شهرستاني بايد به دنبال جذب سرمايه گذار در معادن غني شهرستان باشندتا بتوانند از اين معادن نهايت استفاده را ببرند.

 

وي گفت: باتوجه به اصل 44قانون اساسي دولت روز به روز بايد به سمت خصوصي سازي حركت كند و مردم نيز بايد با استفاده از اين ظرفيت ها به دنبال جذب سرمايه گذار در شهرستان باشند.

 

معاون توسعه و منابع انساني استاندارکهگیلویه وبویراحمد تصريح كرد: اقتصادمقاومتي يكي از شاخص هاي اصلي دولتمردان در برنامه ششم توسعه است.

منبع:پايگاه اطلاع رساني خبرلنده

انتهاي پيام/م/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک