آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 16:15   |   کد مطلب: 3102
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برداشتن تحریم ها کمک شایانی به توسعه اقتصاد مقاومتی نخواهد کرد، گفت: دولت مردان و مسئولان دولت یازدهم باید بدانند که با برداشتن تحریم ها کشور مدینه فاضله نخواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلا سید علی محمد بزرگواری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت وتاکید ایشان بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و راهکار دولتمردان در این زمینه اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری با اشرافیتی که بر تمام زمینه های استقلال ملت دارند در واقع از سالها قبل موضوع توجه به اقتصاد درونزا یا همان اقتصاد مقاومتی را بیان کرده اند.

 

دشمن با توطئه اقتصادی در صدد نفوذ است

وی مبحث اقتصاد را یکی از راههای نفوذ دشمن در برهه کنونی دانست و ابراز کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در صدد نفوذ به کشور است که یکی از راههای این نفوذ ،تسلط دشمن بر اقتصاد کشور با به راه انداختن تحریم های ظالمانه به شیوه های گوناگون است.

 

مواظب باشیم در پازل دشمن گیر نیفتیم

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید با یک فراغ بال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را ایجاد کنند، بیان کرد:توجه به موضوع اقتصاد توجه به استقلال کشور است واگرملت و مردم  به داشته ها و ظرفیت های خود در بحث اقتصاد توجه نکنند و توجه آنان بیشتر به دست بیگانه و واردات باشد در پازل دشمن گرفتار شده ایم.

 

بزرگواری عقربه حرکت اقتصادی مهد نظر مقام معظم رهبری را به سمت اقتصاد مقاومتی دانست و افزود:نگاه مسئولان در توجه به اقتصاد مقاومتی باید حول محور داشته و ظرفیت های داخلی باشد و با در نظر گرفتن تولید علم و کار در این دوموضوع، نیروی انسانی را به سمت توجه به تولیدات داخلی و اقتصاد داخلی ترغیب کنند.

 

توجه به اقتصاد مقاومتی توجه به استقلال  کشور است

وی یکی از یکی شرایط استقلال را توجه به مسئله اقتصادی و تکیه بر داشته های داخلی دانست و افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و داخلی باعث شکسته شدن تابوی تحریم ها خواهد شد و اگر بیشتر از این هم مورد تهاجم تحریم های اقتصادی دشمن قرار بگیریم، می توانیم مقاومت کنیم.

 

اقتصادمقاومتی به معنای پایداری و استواری مردم در مقابل توطئه های دشمنان است

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی توجه به مسئله اقتصاد را فقط منوط به صادرات و واردات ندانست و بیان کرد:اقتصادمقاومتی به معنای پایداری و استواری مردم در توطئه های دشمنان است.

 

بزرگواری به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد توجه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت: یکی از دلایلی که دولتمردان نتوانسته اند تاکنون دغدغه های مقام معظم رهبری را اجرا کنند ،توجه به مسائل فرعی است.

 

با برداشتن تحریم ها کشور مدینه فاضله نخواهد شد

وی با بیان اینکه برداشتن تحریم ها کمک شایانی به توسعه اقتصاد مقاومتی نخواهد کرد، گفت:دولت مردان دولت یازدهم باید بدانند که با برداشتن تحریم ها  کشور مدینه فاضله نخواهد شد.

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کسی مخالف روابط دوستانه با کشورهای منطقه نیست، بیان کرد:مسئله مهم در توسعه اقتصادی و روابط با دیگر دولت ها، این است که کشور باید توسعه داخلی داشته باشد.

 

فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه نظام است

بزرگواری به نگرانی رهبر معظم انقلاب در مورد برخی از شاخص ها اشاره کرد وافزود:همه دلسورزان نظام می دانند که فرمایشات و ارائه نظرات رهبری نقشه راه این نظام است که توجه کردن به آن وظیفه مسئولان است.

 

وی ابراز کرد:این اظهارات راهگشاست و اگر مسئولان به این دیدگاهها عمل بکنند شاید برخی از مشکلاتی که امروز گریبانگیر کشور شده است را نداشته بودیم.

 

دولت هنوز ورودی به مسئله سوء مدیریت ها در کشور نکرده است

بزرگواری سلیقه ای عمل کردن برخی از دستگاه های اجرایی را باعث برخی از مشکلات کشور و نگرانی معظم له از برخی شاخص ها دانست و افزود:برخی از سوء مدیریت ها باعث شده که هنوز در برخی از شاخص ها عقب باشیم که هنوز دولت یازدهم که در شعارهای خود بیشتر مشکلات کشو را به سوء مدیریت ها نسبت می داد، توجهی نکرده است.

انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک