آخرین اخبار

15. بهمن 1393 - 17:51   |   کد مطلب: 310
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۷۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، گفت: طرح هادی تمامی این روستاها تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویهجلال خورشیدی در آئین افتتاح اجرای طرح هادی روستای چاه‌بردی شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح هادی روستای چاه‌بردی از سال 86 آغاز و امسال به پایان رسید و در مجموع 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برای عمران و آبادی این روستا هزینه شده است.

 

وی از اختصاص 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات 93 برای اجرای طرح هادی 22 روستای شهرستان کهگیلویه خبر داد و افزود: این اعتبارات به صورت 100 درصدی تخصیص داده شده است.

 

خورشیدی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی طرح هادی 16 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات امسال و 6 روستای دیگر نیز از محل مطالبات سال گذشته افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به از مجموع 345 روستای شهرستان کهگیلویه 177 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارد، ابراز کرد: تاکنون طرح هادی 65 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان اجرا شده است.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال 15 میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد که به صورت 100 درصدی جذب شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک