آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 17:57   |   کد مطلب: 3091
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه: پیام اصلی شهدا را وفاداری به انقلاب و ارزش‌های اسلام عنوان کرد و گفت: مطالعه وصیتنامه شهدا برای مسئولان یک ضرورت است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، یادواره شهدای کارمند و جهادی شهرستان کهگیلویه، ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی دهدشت برگزار شد.

 

 سرگرد سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این مراسم گفت: پیام اصلی شهدا را وفاداری به انقلاب و ارزش‌های اسلام عنوان کرد و گفت: مطالعه وصیتنامه شهدا برای مسئولان یک ضرورت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا با عشق به امام و ولایت آگاهانه و با شجاعت کامل این مسیر الهی را انتخاب و به آروزی دیرینه‌شان شهادت نائل شدند.

 

وی جنگ امروز دشمن با انقلاب اسلامی را متفاوت با گذشته عنوان و اضافه کرد: اگر در هشت سال جنگ تحمیلی جسم جوانان ما مورد هجمه دشمن قرار می‌گرفت امروزه دشمن به وسیله ناتوی فرهنگی روح و افکار جوانان این مرزوبوم را نشانه می‌رود.

 

برومند زاده خدمت به ولایت با حفظ روحیه جهادی و دفاع از آرمان‌ها و ارز‌ش‌های شهدا را راه مبارزه با چنین هجمه‌هایی عنوان کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه شهیدان به ولایت پایبند بودند و مسیر زندگی خود را در پیروی و اطاعت از فرمان رهبر رقم زدندافزود: اگر نبود رشادت‌، جانفشانی‌ و فداکاری این شهدا، معلوم نبود بر سر میهن اسلامی چه می‌آمد.

 
 
برومند زاده با بیان اینکه خدمت به مردم و تلاش برای سربلندی و عزت مملکت از دیگر پیام‌های عنوان شده در وصیتنامه شهداست، مطالعه پیام شهدا را نمونه‌ای از تجدید بیعت با آرمان‌های والای آنان دانست و افزود: وصیت‌نامه شهدا درس‌های فراوانی برای همه ما دارد.
 
به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه در این مراسم از خانواده 24 شهید کارمند و جهادی شهرستان  کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک