آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 3072
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نسبت به پیامدهای سوء هرگونه وادادگی دولت در برابر انگلیس هشدار داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در خصوص بازگشایی دوباره سفارت انگلیس در تهران اظهار کرد: کسی سفارت آنها را تعطیل نکرده بود بلکه خودشان رفتند و امروز با خفت بازگشتند.

وی گفت: در دنیای امروزی کسی نیست که با سیاست‌های استکباری و استعماری انگلیس آشنا نباشد و امیدواریم که دولتمردان ما نسبت به این موضوع آگاه باشند که انگلیس هیچ‌گاه دست از سیاست‌های خصمانه بر نخواهد داشت.

بزرگواری با بیان اینکه معنای حرف این است که دولت نباید ذره‌ای وادادگی در برابر روباه پیر استعمار داشته باشد زیرا دود آن به چشم امروزی‌ها و آیندگان خواهد رفت تصریح کرد: یکی از دلایل پیشقدمی آنها برای حضور در کشور و بازگشایی سفارتخانه بی‌شک راه‌اندازی و سازماندهی دوباره اختلافات و فتنه‌ها است.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس افزود: البته آن‌ها عواملی در درون کشور دارند که به این سازماندهی کمک کنند لذا نیاز به هوشیاری دارد.

بزرگواری یکی دیگر از دلایل این بازگشت را استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و عقب نماندن از سایر رقبا ذکر کرد و گفت: آن‌ها وقتی دیدند که تحریم در برابر پیشرفت خیره کننده کشور در ابعاد مختلف چاره‌ساز نیست خودشان با کمال پررویی بازگشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/200

 
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک