آخرین اخبار

31. مرداد 1394 - 21:20   |   کد مطلب: 3057
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه:
رسالت اصلی خبرنگاران امانتداری و حفظ صداقت است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: رسالت اصلی خبرنگاران امانتداری و حفظ صداقت است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سرگرد سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه  در نشست خبری با اصحاب رسانه، رسالت خبرنگاری را رسالتی بس خطیر عنوان و افزود: در دنیای امروز که دنیای انفجار اطلاعات است حفظ این رسالت همت‌های بزرگتری را می‌طلبد.

 

برومند زاده بابیان اینکه خبرساز کسی است که به دنبال حاشیه‌سازی و دروغ‌پردازی است،عنوان کرد: کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد و رسالت اصلی نباید فدای فرعیات و حواشی شود.

 

وی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار امانتداری است که منجر به ارائه دقیق کلمات در خبرشود، افزود: خبرنگاران باید با آن شم تیزبینی خود مسائل را بیرون آورند و رسانه ای کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه مردم ایران را امتی بسیار نجیب و انقلابی معرفی کرد که همه سختی ها و مشکلات را تحمل کرده اند و در کنار مسئولانشان در برابر دشمن ایستاده اند چرا که این نظام و مسئولانش را از خود می دانند.

 

برومند‌زاده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری که از ابتدای تعطیلات تابستانی زیر نظر سپاه در شهرستان اجرا شده است،گفت: تفرجگاه تعالی‌بخش با هدف انجام برنامه‌های فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و مردم در پارک شهید دستغیب دهدشت ایجاد شده است.

 

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال حوزه رسانه با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک