آخرین اخبار

29. مرداد 1394 - 16:25   |   کد مطلب: 3034
مسئول بسيج جامعه پزشکی ناحیه کهگیلویه گفت: به منظور خدمات‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر در مناطق روستایی، بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه با هدف خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه ارائه خدمات ‌می‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید خیرالله رضایی مسئول بسيج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی، تیم آموزشی، بهداشتی درمانی در زمینه‌های بهداشت دهان و دندان، پزشک قندخون و کنترل فشار خون، بهداشت زنان و زایمان، مامایی، بهداشت عمومی و پزشک عمومی خدمات رایگان داده است.

 

مسئول جامعه پزشکی بسیج ناحیه کهگیلویه تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر در مناطق روستایی بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه با هدف خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه ارائه خدمات ‌می‌دهد.

 

 

وی تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم، جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه اقدام به اعزام تیم آموزشی، بهداشتی درمانی در زمینه‌های بهداشت دهان و دندان، پزشک قندخون و کنترل فشار خون، بهداشت زنان و زایمان، مامایی، بهداشت عمومی و پزشک عمومی کرده است.

 

رضایی بسیج جامعه پزشکی را از نهادهای فعال در زمینه ارتقای بهداشت و درمان خواند و افزود: بسیج جامعه پزشکی پشتوانه عظیمی برای پیشبرد برنامه‌های بخش بهداشت و درمان محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به سابقه درخشان بسیج پزشکی در مأموریت‌های حساس اذعان داشت: خدمات‌رسانی به مناطق محروم یکی از فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی است.

این مسئول، آمادگی بسیج پزشکی شهرستان برای توسعه خدمات درمانی به مناطق مختلف روستایی را متذکر شد و گفت: استفاده از توان تخصصی بهداشتی و درمانی این قشر و همچنین خدمات رسانی به نیازمندان و کمک به ارتقای سلامت مردم از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی است.

 

این مسئول با اشاره به اعزام اکیپی از کارشناسان بهداشت، برگزاری کلاس‌های آموزشی و معاینات دهان و دندان به مناطق روستایی دیشموک افزود: کلاس‌های آموزشی توسط کارشناسان بهداشت محیط، خانواده و بهداشت عمومی در این مناطق برگزار شده است.

 

رضایی متذکر شد در این سفر در دو روستای امیرآباد و ده‌قاضی دیشموک و به مدت یک روز خدمات به صورت رایگان ارئه شد و به همت بسیج جامعه پزکشی این طرح ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام: و/آ

********************

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

*********************

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک