آخرین اخبار

13. دى 1393 - 18:54   |   کد مطلب: 30
فرماندار کهگیلویه از سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت بازدید از پروژه‌های عمرانی به شهرستان خبر داد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید کرامت کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران از سفر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این سفر در ادامه سرکشی از پروژه‌ها و با هدف ارزیابی مشکلات صورت می‌گیرد.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در سفر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و معاونان استاندار به شهرستان پروژه‌های عمرانی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و مشکلات جهت پیگیری به مسئولان ارائه شد.

 

کریمی تصریح کرد: پروژه‌های مهم عمرانی از جمله محور پاتاوه به دهدشت، آبرسانی حومه غربی، ورودی‌های دهدشت، پارک بلاد شاپور و فاضلاب نیاز به بررسی مجدد جهت اتخاذ تصمیم دارند که فردا با حضور خادمی استاندار مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

 

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه یادآور شد: در سرکشی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بخشی از مشکلات برای تأکیدات روی موضوعات حساس و بخشی برای پیگیری در حوزه‌های مختلف بر اساس دستگاه‌های اجرایی دسته‌بندی شد و هر دستگاه موظف به بررسی و چاره‌اندیشی در رفع مشکل شده است.

 

کریمی با اشاره به جاده‌های ارتباطی بین روستایی در حومه غربی دهدشت گفت: اتمام راه‌های این منطقه، حذف نقاط حادثه‌خیز در نهضت‌آباد، اتمام جاده مسیر دهدشت به سوق و اتمام بخشی از جاده قلعه‌دختر به دیشموک و قلعه رئیسی مورد تأکید واقع شد.

 

به گفته کریمی، دانشگاه علوم پزشکی موظف به پیگیری نیازهای مرکز بهداشت و درمان قلعه‌دختر و تعیین تکلیف پرسنل در این مرکز و نیز رفع مشکلات بستر درمانی سوق شده است.

 

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: استاندار فردا از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان بازدید خواهد داشت.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک