آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 12:14   |   کد مطلب: 2964
انتقادی از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد
حضور کاروانی از شهدا در کهگیلویه و عدم حضور مدیر کل بنیاد شهید
جای خالی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد در تشییع 5 شهید این شهرستان علامت سوالی را در آذهان عمومی و بویژه خانواده شهدا ایجاد کرده بود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، در حالی که این روزها فضای شهرستان کهگیلویه معطر به حضور مسافران از سفر بازگشته ی دفاع مقدس بود و هزاران نفر از مردم ولایتمدار از اقشار مختلف و نیز مسئولان برای ابراز ارادت به ساحت این آلاله ها و تجدید بیعت با آرمان هایشان خود را به مراسم استقبال و تشییع رسانده بودند اما جای خالی متولی شهدا در این بین علامت سوالی را در آذهان عمومی و بویژه خانواده شهدا ایجاد کرده بود.

 

 انتظار میرفت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد حداقل با ارسال پیامی ورود این شهدا را ارج می نهاد.

 

بر طبق اخبار رسیده مردم شهرستان لنده نیز از عدم حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع سردار شهید جانمحمد کریمی گلایه دارند.

دیدگاه‌ها

مگه برای مدیر کل بعد اینکه به پستش رسید شهدا معنی داند من خودم برا تابلو عکس شهیدمون رفتم پیشش و ایشون گفتن نمیشه بودجه نداریم .گفتم پول خرج مهمانی کلان دارین ماموریت دارین گفت دوست داریم میتونیم میخوریم هرکی هر غلطی میکنه بکنه .مدیر کل براش مخم نیست پارسال یادواره شهدا داخل شهر سوق

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک