آخرین اخبار

13. بهمن 1393 - 16:29   |   کد مطلب: 296
نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونانش با رسانه های محلی استان
افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح در کهگیلویه/ پیگیری احداث پتروشیمی دهدشت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 219 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت : از این تعداد طرح 185 پروژه با 112 میلیارد تومان عمرانی و 34 پروژه با 44 میلیارد تومان اقتصادی می باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونانش در نشست خبری با رسانه های محلی استان با اشاره به خدمات صورت گرفته در بخشهای مختلف در استان، این خدمات را از بر کات نظام و انقلاب دانست و افزود : اصحاب رسانه باید در این مدت بخوبی آثار و برکات نظام را جهت تنویر افکار عمومی تبیین کنند.

 

وی، از افتتاح و کلنگ زنی 219 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت : از این تعداد طرح 185 پروژه با 112 میلیارد تومان عمرانی و 34 پروژه با 44 میلیارد تومان اقتصادی می باشد.

 

خادمی همچنین از کلنگ زنی چند طرح مهم عمرانی دیگر در آینده نزدیک در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: کلنگ زنی بیمارستانهای شهرهای لیکک و باشت، به مناقصه رفتن خط ریلی راه اهن یاسوج، توسعه باند فرودگاه یاسوج به طول 600 متر، به مناقصه رفتن احداث سد شیو و نیز کلنگ زنی چهار خطه کردن محور ارتباطی بهبهان گچساران به بهبهان از جمله این طرحهاست.

 

پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار نیز گفت: از مجموع 185 طرح عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی در استان، 26 پروژه در بویراحمد، 46 مورد گچساران، 25 مورد کهگیلویه، 24 مورد بهمئی،17 مورد لنده ، 16 مورد باشت و 13 مورد نیز در شهرستان چرام می باشد .

 

وی، با بیان اینکه این طرحها در زمینه های آبرسان، راهسازی، درمانی، کشاورزی،آموزش، خدماتی و سایر می باشد افزود: در خصوص طرح اقتصادی افتتاحی در استان، 13 پروژه در شهرستان بویراحمد و دنا، 8 مورد در گچساران، 2 مورد در بهمئی و کهگیلویه، لنده و چرام هر کدام یک مورد افتتاح می شوند.

 

نیک اقبالی، همچنین از پیش بینی اعتبار برای طرحهای مهم عمرانی در حال اجرا در استان در بودجه عمرانی سال اینده خبر داد و گفت :برای سال اینده 50 میلیارد تومان برای پروزه محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت، 15 میلیارد تومان محور بابامیدان یاسوج اصفهان،10 میلیارد تومان محور یاسوج به اقلید، 25 میلیارد تومان محور بهبهان گچساران بابامیدان اعتبار پیش بینی شده است .

 

حسن نوروزی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هم از رشد 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان در سال اینده نسبت به سال 93 خبر داد و گفت : اعتبارات ملی استانی شده ما از 37 میلیارد تومان سال 93 به 78 میلیارد تومان در سال 94 و اعتبارات ملی ما از 102 میلیارد تومان سال جاری در سال 94 به 175 میلیارد تومان خواهد رسید.

 

وی همچنین از پیگیری مسئولان ارشد استان برای احداث پتروشیمی دهدشت و معدن فسفات چرام خبر داد

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک