آخرین اخبار

13. بهمن 1393 - 15:08   |   کد مطلب: 294
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج خبرداد
ساماندهی و اسکان همه دانشجویان دختر در خوابگاه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: به لطف توجه دولت توانستیم امسال همه دانشجویان خانم را در خوابگاهای دانشگاه اسکان دهیم و در صدد هستیم تا همه دانشجویان پسر را نیز ساماندهی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، دکتر فریبرز نیکدل  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: به لطف توجه دولت توانستیم امسال همه دانشجویان خانم را در خوابگاهای دانشگاه اسکان دهیم و در صدد هستیم تا همه دانشجویان پسر را نیز ساماندهی کنیم.

 

وی افزود: امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به جهان و الگوپذیری سایر کشورهای آزادی خواه از این انقلاب غرور آفرین هستیم.

 

فریبرز نیکدل، مرور وقایع و از خود گذشتگی و بیان احساسات روز های مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و هم قشرهای مختلف جامعه لازم دانست و افزود: آگاهی و زنده نگه داشتن خاطرات همین روزهای بزرگ است که انسان را برای قرار گرفتن در مسیر خط و پاسداشت از ارزشها، هدایت می کند و مانع از انحراف، و باعث رسیدن به  اهداف نظام می گردد.

 

وی، غبارروبی گلزار شهدا، کنگره شهدای دانشجویی با مشارکت همه دانشگاههای استان، برگزاری مسابقات فوتسال دانشگاههای استان، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با حضور همه دانشگاههای استان، و برگزاری المپیادهای ورزشی را از مهمترین برنامهای این دانشگاه در ایام دهه فجر عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک