آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 10:36   |   کد مطلب: 2892
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: با همكاري و حمايت گروههاي جهادي فجر صادق مدرسه غير استاندار سرگچ ديشموك تا مهرماه 94 به بهره برداري مي‌رسد.

راهخدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  اظهار كرد: با توجه به اينكه 4 مدرسه غير استاندار در منطقه ديشموك وجود دارد با استفاده از پيگيري‌هاي مستمر اداره آموزش و پرورش و با همكاري و حمايت گروههاي جهادي فجر صادق مدرسه غير استاندار روستاي سرگچ در حال بهره برداري است.

 

وي گفت مدرسه قبلي، مدرسه‌اي بود كاه‌گلي، بدون درب، تاريك و هنگام زمستان بر اثر بارندگي دانش‌آموزان استفاده از امدرسه را نداشتند.

 

گروههاي جهادي فجر صادق تا به حال در چهار روستاي اين منطقه شروع به خدمات رساني داشتند كه ساختن خانه‌اي در روستاي تنگ تي، ساختن مدرسه در روستاي دشتك، آبرساني روستاي موردراز، ساختن مسجد روستاي سربيشه در حال ساخت و همچنين ساختن مدرسه روستاي سرگچ كه تا به حال اعتباري بالغ بر 100 ميليون ريال هزينه داشته و تا مهرماه 94 به بهره برداري خواهد رسيد.

 

آغاياري يكي از اعضاي اين گروه گفت علاوه بر كارهاي عمراني، كارهاي فرهنگي از قبيل، آموزش طهارت، نماز، احكام، قرآن و همچنين بازي با كودكان را در دستور كار خود قرار داده‌ايم .

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک