آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 8:55   |   کد مطلب: 2889
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: الزایمر سیاسی و لابی خانوادگی دلیل اظهارات نامربوط هاشمی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در مورد روستاییان اظهار کرد: آقای رفسنجانی در طول دوره حیات سیاسی خود دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است.

وی با متفاوت خواندن این دوره‌ها اظهار کرد: گاهی شهوت قدرت و ریاست موجب می‌شود حقایق نزد افراد محو شود و علاوه بر شهوت قدرت در کنار افراد لابی‌ها و مشاورانی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند افراد حقایق را بفهمند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: آقای هاشمی اگر فرض را بر این بگذاریم که شهوت و قدرت و ریاست در وی فروکش کرده اما لابی خانوادگی موجب می‌شود که وی این‌گونه مواضعی داشته باشد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: لابی خانوادگی و مشاوره‌های غلط موجب شده که آقای رفسنجانی سخنان امام را مبنی بر این که یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم فراموش کند.

وی افزود: آقای رفسنجانی فراموش کرده که جبهه و جنگ را بچه‌های روستایی و کپرنشینان پر می‌کردند و همین آقای رفسنجانی هم در آن دوره جبهه و جنگ مسئول بود اما اکنون همه چیزرا فراموش کرده است.

بزرگواری تصریح کرد: نمی‌دانیم این را به پای آلزایمر سیاسی بگذاریم یا این که گذشته خود را فراموش کرده ولی دعا می‌کنیم که عاقبت به خیر شود.

وی با بیان اینکه آستانه تحمل نظام در برابر هاشمی رفسنجانی تاکنون خیلی زیاد بود است، افزود: همه می‌دانند که بذر فتنه را هاشمی پاشید و آن نامه کذایی را نوشت اما نظام همچنان بر اساس اصل سعه‌صدر با او مدارا می‌کند.

انتهای پیام/2571/ع30

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک