آخرین اخبار

5. مرداد 1394 - 23:03   |   کد مطلب: 2700
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته المپیک جشنواره بازی‎های بومی و محلی در دهدشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،سعید برومند‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه عصر امروز در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: به مناسبت هفته المپیک جشنواره بازی‎های بومی و محلی و مسابقات ورزش همگانی از سه شنبه ۶ مرداد ماه ۹۴ ساعت 22 با همکاری ناحیه مقاومت بسیج دهدشت و اداره ورزش و جوانان شهرستان در تفرجگاه تعالی بخش شهید دستغیب دهدشت  برگزار می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه کهگیلویه گفت: با هدف شناساندن و معرفی سنت‌ها و آئین‌های استان کهگیلویه وبویراحمد جشنواره بازی‌های بومی محلی و توسعه ورزش‌های همگانی در کهگیلویه برگزارمی‌شود.

برومند زاده بیان کرد: الختر،مسابقات طناب‌کشی،مچ‌اندازی،دو و میدانی و دارت از جمله بازی‌هایی بوده که در قالب این جشنواره برای مردم و علاقه‌مندان اجرا می‌شود تا فضایی همراه با شادی و نشاط و خاطره‌ای خوش برای آنها فراهم آید.

در ادامه مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه کهگیلویه اجرای تئاتر خیابانی و پخت غذاهای محلی را از دیگر برنامه‌های بسیج در این هفته برشمرد و گفت: برنامه محفل انس با قرآن،برگزاری کلاس نقاشی نیز به صورت مداوم توسط بسیج در شهرستان اجرا می‌شود.

زینی پور با بیان اینکه غرفه حجاب و عفاف,غرفه صنایع دستی,غرفه پاسخ گویی به مسائل شرعی  و سایر برنامه هاتی فرهنگی از دو ماه قبل و با راه اندازی تفرج گاه تعالی بخش شهید دستغیب در این مکان برگزار شده اند گفت: نماز مغرب و عشاء هر روز با حضور مردم  و به شکل جماعت در این تفرج گاه برگزار می شود.

وی خواستار شرکت علاقه‌مندان به هنر و ورزش در این مسابقات شد و عنوان کرد: در پایان جشنواره به قید قرعه جوایزی به  شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک