آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 2679
رییس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ سایت اطلاع رسانی در استان به فعالیت مشغول هستند که از این تعداد ۱۲ مورد مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  بعد از اظهار نظر سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ضرورت برخورد جدی با سایت های خبری بدون مجوز(اینجا کلیک کنید و خبر را بخوانید) و با نزدیکی شدن به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مورد توجه بیشتری قرار گرفته است تا بدان جا که رئیس خانه مطبوعات استان تاکید کرد که در ۱۷ مرداد، تنها از ۱۲ سایت خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیلی خواهد شد.

 

رییس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ سایت اطلاع رسانی در استان به فعالیت مشغول هستند که از این تعداد ۱۲ مورد مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

 

جمشید ضرابی، اظهار داشت: تعداد ۱۲ سایت دراستان مجوز فعالیت دارند بقیه سایت ها مجوز ندارند و به صورت غیرمجاز به فعالیت مشغول هستند.

 

وی اسامی سایت های اطلاع رسانی استان و مدیران مسئول آنان را نیز اعلام کرد و گفت: آبشار نیوز مدیر مسئول هوشنگ جهانبین، بلاد نیوز مدیرمسئول آمنه صالحی نیک، خامی مدیرمسئول فاضل کامران، سلام دنا مدیرمسئول مالک مجیدی، سایت استان مدیر مسئول محمد ذکاوت، کبنانیوز مدیرمسئول نوروز کمایی ، شباویز مدیرمسئول رامین چرومی، نوید فردا مدیرمسئول علی عسکری مال شیخ، صبح زاگرس مدیرمسئول فخرالدین رضایی، عصرجهان مدیرمسئول خلیل جهانتاب، کانون رسانه و نمونه اخبار مدیرمسئول امین کائیدی شادگان و کبوتران حرم مدیرمسئول رامین چرومی از سایت های مجوزدار استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

ضرابی خواستار دریافت مجوز مدیران سایت های اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان شد و گفت: پایگاههای اطلاع رسانی که مجوز فعالیت ندارند برای سیر مراحل قانونی و صدور مجوز به اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

بر پایه این گزارش، 17 مرداد (روز خبرنگار) تنها از خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های مجوز دار تجلیل می شود.

 

منبع : سلام دنا

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک