آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 11:05   |   کد مطلب: 2678
به مناسبت سالروز عروج سردار سرافراز اسلام ،شهید نجفی
آخرین پیامک تلفنی سردار دنا به همرزمانش+عکس
متن پیام این مجاهد نستوه به نحوی است که گویا در یک جمله تمام وصیت و بشارتهایی از عروج ملکوتیش داده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از سفیر دنا سردار شهید نجفی در دامنه دنای سفیدپوش همیشه سربلند و شهر اسطوره ای سی سخت در آبان ماه 1340 دیده به جهان گشود ،پدر بزرگوارشان نام حماسی گودرز را برای ایشان برگزید.از زمان کودکی در چهره اش نشانه های بزرگی پیدا بود. بسیار شجاع، مهربان، فروتن سخت کوش، کم توقع و دارای چهره ای بشاش و خوش رو بود.

 

سردار شهید نجفی در جنگ تحمیلی از ناحیه سر مورد اصابت مستقیم تیر قرار گرفت ،درمنطقه شوش مجروح و در عملیات های متفاوت در مسئولیت های مختلف چنان نقش آفرینی کرد که بارها مورد تقدیر و تشویق فرماندهان سپاه قرار گرفته و موجب تعجب همگان شد.

 

این مجاهد فی سبیل اللله در عملیات والفجر1، والفجر8 و در خط پدافندی گردان خط شکن فاو دریاچه نمک مردانه ایستاد و سربلندتر از دنا مقاومت کرد ،در کربلای یک و در کربلای چهار براثر بمباران شیمیایی مصدوم شد و چون سدی نفوذ ناپذیر در مقابل مهاجمان عراقی خم به ابرو نیاورد و دل به دریا زد و از ایران و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

 

در تاریخ 1366/08/04 در منطقه کردستان عراق از ناحیه پای راست مورد اصابت ترکش قرار گرفت ،گویا مثل شمع و پروانه، زندگی و وجودش وابسته به جبهه و شهدا شده بود.

 

این یل نامدار ، هشتادماه در جبهه جنگ فعالانه در مسئولیت های مختلفی از جمله فرمانده گروهان، فرمانده گردان،معاون عملیات تیپ 48 فتح، مربی پادگان آموزشی ، مسئول اطلاعات و مسئول گروهان جنگ نوین سر از پای نشناخته و با تمام وجود در میادین نبرد مردانه جنگید.

 

سردار شهید نجفی بعد از تحرکات  گروهک پژاک به همراه دلیر مردانی از تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویر احمد به مقابله با گروهک مزدور پژاک به ارتفاعات کردستان رفت و در 4 مرداد 1390 به جمع یاران عاشقش پیوست.

 

به گفته همرزمان شهید، ایشان دو روز قبل از شهادتش پیام کوتاهی به چندین نفراز همرزمان خود میدهد که در زیر می خوانید.

 

 درمتن این پیامک تلفنی آمده است:

""سلام همرزمان خوبم، امید است که همیشه سالم و مقاوم و استوار در کنار خانواده باشید و با دلگرمی به نظام و ولایت و دستاوردهای شهدا خدمت کنید و از سر قصورات بنده حقیر بگذرید، لحظه لحظه خوبیهای شما جلوی چشمانم حلقه میزند ،از دوستان و همسنگرانم التماس دعا دارم ""

 

 

................................................................................................................................................................

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک