آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 9:53   |   کد مطلب: 2677
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی بينايي و شنوايي 600 دانش آموز بدو ورود به دبستان ديشموكي آغاز شد.

راهخدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه اظهار كرد: طرح سنجش سلامت جسمانی بينايي و شنوايي 600 دانش آموز بدو ورود به دبستان ديشموكي آغاز شد.

 

وي در ادامه با بیان اینکه این طرح از 3 مرداد شروع شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، افزود: هم اکنون پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان آماده ورود به دبستان به مدت دو روز در شهر ديشموك و هشت روز در روستاهاي ديشموك به اجرای این طرح مي‌پردازند.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش گفت: سلامت دانش آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر سلامت دانش آموزان پیگیری نشود وقت و زمان از بین رفته است و قابل بازگشت نخواهد بود و آموزش و پرورش مانند قطار در حرکت است که باید آسیب‌های آن در حال حرکت حل شود.

 

اين مسئول بيان كرد: برنامه سنجش نوآموزان همچون سال‌های گذشته با همکاری آموزش و پرورش و بهداشت،درمان وآموزش پزشکی اجراء می شود.

 

وي یادآور شد با توجه به اهمیت نتایج سنجش سلامت جسمانی و نوآموزان بدو ورود به دبستان، هر ساله این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان دارای مشکلات جسمانی، ذهنی و آمادگی تحصیلی مشخص و برای پیگیری به مراکز تخصصی مدارس استثنائي معرفی شوند.

 

عار‌ف نژاد با بيان اينكه، داشتن شناسنامه سلامت برای ثبت نام در مدارس اجباری است. تاكيد كرد: طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي نوآموزان بدو ورود به دبستان الزامي است و براساس آيين نامه داشتن شناسنامه سلامت براي ثبت نام در مدارس اجباري است.

انتهاي پيام: و/آ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک