آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 21:23   |   کد مطلب: 2667
رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه عنوان کرد:
افزایش 30 درصدی بودجه تجهیز اماکن ورزشی در کهگیلویه
ریس ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به اینکه میزان اعتبار تخصیص داده شده به امور ورزش و جوانان کهگیلویه 210 میلیون و 600 هزار تومان است ،گفت: بودجه امسال تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی 30 درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، مسعود تقوینژاد رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه  با اشاره در طول 13 ماه گذشته این حرفها بیان شده و پاسخ همه آنها داده شده است، افزود: برخی می گویند رشته تحصیلی من عربی است، برای مدیریت ورزش نیازی نیست که من حتما رشته تربیت بدنی باشم؛ مهم عملکرد من در 13 ماه گذشته است.

 

تقوی نژاد با گلایه از دوستان ورزشی که جهت کمک های مالی به ادارات مراجعه می کنند، افزود: ما طبق بخشنامه ای که با ادارات داشتیم هرگونه کمک از طرف ادارات باید با معرفی نامه از فرمانداری یا اداره ورزش صورت گیرد و خواهشمندیم ادارات این نکته را رعایت کنند.

 

مدیر ورزش و جوانان کهگیلویه با تشکر از حمایت مسئولین در امر ورزش، خاطرنشان کرد: از مسئولین شهرستان انتظار دارم که در مراسمات عمومی ورزشی در شهرستان از قبیل پیاده رویها و کوه نوردیهای عمومی بخاطر سلامتی خود و دلگرمی مردم شرکت کنند و مردم با دیدن مسولین در همایشهای ورزشی ذوقشان بیشتر می شود.

 

تقوی نژاد با اشاره به اینکه آقای دژه بهترین بازیکن فوتسال آسیا شد، گفت: تعدادی از جوانان شهرستان در رشته های مختلف به تیم ملی دعوت شده اندو اگر بتوانیم چند تا از این ورزشکاران را در سطح کشوری و بین المللی مطرح کنیم سبب جذب بهتر بودجه برای ورزش شهرستان می شود.

 

مدیر ورزش و جوانان دهدشت با اشاره به اینکه هیئت های فعال شهرستان حمایت شده اند، افزود: تعداد 30 هیئت ورزشی در شهرستان داریم که از این تعداد 21 هیئت فعال هستند و در بخش بانوان 14 هیئت فعال داریم و اینکه بگوییم هیچ حمایتی نشده، بی انصافی است و ما بودجه را بر اساس فعالیت هیئت ها تقسیم می کنیم.

 

تقوی نژاد به حل شدن خوابگاه تا هفته آینده اشاره کرد و گفت: دو سال است که ساختمان خوابگاه تکمیل شده است اما تجهیز نشده بود و با دستور استاندار محترم برای این کار مبلغ یک صد میلیون تومان اعتبار تامین شد که 45 میلیون تومان آن تخصیص داده شد و هفته آینده مراسم افتتاح انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار تخصیص داده شده به امور ورزش و جوانان کهگیلویه 210 میلیون و 600 هزار تومان است، افزود: سال گذشته 50 میلیون تومان بودجه برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اختصاص داده شد که 30 میلیون تومان آن را بابت بدهی سالهای گذشته پرداخت کردیم و و بودجه امسال 30 درصد افزایش یافت.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک