آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 8:47   |   کد مطلب: 2630
فرماندار كهگيلويه ضمن عذرخواهي از مردم ديشموك و قلعه‌رئيسي، گفت: تمهيدات لازم براي رفع نوسانات برقي در ديشموك و قلعه‌رئيسي گرفته مي‌شود.

علي پوزش فرماندار كهگيلويه صبح امروز در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ضمن عذرخواهي از مردم ديشموك و قلعه‌رئيسي، گفت: تمهيدات لازم براي رفع نوسانات برقي در ديشموك و قلعه‌رئيسي گرفته مي‌شود و در حال پيگيري هستيم كه برق اين دو بخش پايدار شود.

 

به فكر مشكلات شهرستان هستيم و به جد در جهت رفع آنها تلاش مي‌كنيم

در جهت قطع مكرر برق در شهر ديشموك دو كليد قطع و وصل در ورودي شهر ديشموك برداشته شد تا از قطع و وصل مكرر برق و ضربه زدن به لوازم خانگي و لوازم برقي جلوگيري به عمل آيد.

 

از مردم قلعه رئيسي و ديشموك به جهت وجود نوسانات برقي عذرخواهي مي‌كنيم

وي ضمن عذرخواهي از مردم شريف شهر ديشموك گفت: در خصوص نوسانات برق ديشموك، رئيس اداره برق شهرستان كهگيلويه مامور شد روز شنبه به شهر ديشموك سفر كند تا تمهيدات لازم در جهت رفع اين مشكل بكار گرفته شود.

 

براي رفع كمبود بنزين در ديشموك و كمبود گازوئيل در قلعه‌رئيسي كوتاهي نمي‌كنيم

فرماندار شهرستان كهگيلويه در ادامه به مشكلات نبود بنزين در ديشموك و كمبود گازوئيل در قلعه‌رئيسي اشاره كرد و گفت: در خصوص نبود بنزين در شهر ديشموك با توجه به بدهكار بودن پمپ بنزين شهر ديشموك به مبلغ 600 ميليون ريال به شركت فرآورده‌هاي نفتي در تماس‌هاي مكرر به مسئول فرآورده‌هاي نفتي در خصوص مهيا كردن بنزين ديشموك و گازوئيل قلعه‌رئيسي از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نخواهيم بود.

 

وي تاكيد كرد: پمپ بنزين ديشموك در خصوص خريد بنزين اگر پول سرويس‌هاي خريد شده را به موقع پرداخت نمايد تا حدودي مشكلات منطقه ديشموك مرتفع خواهد شد.

 

پوزش با بيان اين‌كه افت ولتاژ برق در شهر ديشموك باعث خسارت 600 ميليون ريالي به آبفاي شهري در ديشموك در خصوص سوختن الكترو پمپ آبرساني اين شهر صدمه وارد كرد؛ عنوان كرد: اداره آبفاي شهري ديشموك در اسرع وقت اقدام به مهيا كردن الكترو‌پمپ جديد نموده كه در حال حاضر الكترو پمپ نصب گرديد، هم اكنون آب شهر ديشموك وصل شد  و مشكلي در اين خصوص براي شهروندان وجود ندارد.

انتهاي پيام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک