آخرین اخبار

14. تير 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 2302
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
رفع مشکل افت ولتاژ برق دیشموک و قلعه‌رئیسی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر راه‌اندازی 2 ایستگاه فوق توزیع در حوزه گرمسیری کهگیلویه هستیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات فنی مهندسی که در سه ماهه اخیر انجام گرفت مشکل ضعف ولتاژ شبکه‌های برق در بخش‌های " قلعه رئیسی " و " دیشموک " شهرستان گرمسیری کهگیلویه رفع شد.

 داود راهزادی در بازدید از شبکه‌های برق بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه افزود: متاسفانه ضعف ولتاژ شبکه‌های برق در این بخش‌ها نارضایتی و نگرانی‌های گسترده‌ای را برای مردم این بخش‌ها بوجود آورده بود.

وی نصب 2 دستگاه " اتوترانس " در ورودی‌های قلعه رئیسی و دیشموک با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان را یکی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های برق این بخش‌ها عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث خط 2 مداره فشار متوسط بطول 800 متر که سبب کاهش 2 و نیم مگاوات از فیدر قلعه رئیسی شد از دیگر اقدامات در این ارتباط بود.

راهزادی افزود: برقرسانی به روستاهای طولیان، راک، دشت مازه، چغل و کوشک دشمن زیاری نیز از فیدر قلعه رئیسی جدا و به فیدر چرام انتقال داده شد.

به گفته وی ، با جدایی شبکه برق این روستاها از فیدر قلعه رئیسی و انتقال آن به فیدر چرام، شاهد کاهش خاموشی‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر راه‌اندازی 2 ایستگاه فوق توزیع در حوزه گرمسیری کهگیلویه هستیم.

راهزادی افزود: راه‌اندازی این ایستگاه‌ها، پایداری برق را در منطقه دنبال خواهد داشت.

 

انتهاي پيام:و/ا

منبع: عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک