آخرین اخبار

8. بهمن 1393 - 13:32   |   کد مطلب: 224
رادر 'سیما افشاری' قربانی حادثه اسیدپاشی در دهدشت از آخرین شرایط روحی و جسمی این دختر دهدشتی گزارش داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از  صبح زاگرس، بیش از پنج ماه خوابیدن دربستر بیماری و تحمل 25 عمل جراحی سبک وسنگین وآرامش موقت با قرص های اعصاب و روان بخشی از وضعیت دختر جوانی است که در غروب آخرین روزهای تابستان قربانی اسیدپاشی درپارک مرکزی دهدشت شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از دهدشت ؛ اگرچه شاید اتفاق تلخی که درپارک مرکزی دهدشت رخ داده بود در لابه لای حوادث و مرور زمان فراموش شده باشد اما حال و روز قربانی اسیدپاشی ،سختی هایی که در پایتخت بربیمار وهمراهان وی می گذرد شایدتاسال ها از خاطر این خانواده محو نگردد.

احمد افشاری برادر قربانی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به تشریح آخرین وضعیت جسمی، روحی خواهر خودپرداخت.

وی از انجام پنج عمل سنگین کششی پوست و20 عمل کوچک تر بر روی نقاط آسیب دیده خواهرش خبرداد.

براساس این گزارش برخی از حرف های برادر قربانی اسید پاشی تکراری از رنج های تحمیلی برای آنها بود ؛هزینه های سرسام آور درهزارکیلومتر دورتراز زادگاهاش ،نداشتن جای خواب ،قیمت بالاوخارج ازتوان داورهای تجویز شده برای خواهرش .

اما حالا به همه این مشکلات یکی دیگرنیز اضافه شده ؛ قرص های اعصاب و روان که بیمار برای دست یافتن به آرامشی موقت باید بخورد.

افشاری درپاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی براینکه آیا الان شرایط بهتری دارد وبا این عمل هایی که صورت گرفته مشکلی ندارد می گوید:اگرچه نسبت به ماه های گذشته ازسلامت بهتری برخوردار است اما هنوز در راه رفتن ،غذا خوردن با مشکلاتی روبرو هست وادامه میدهد حتی مینای دندان های وی کاملا سیاه شده اند.

برادرقربانی اسید پاشی از همشهریان مقیم تهران که به روش های مختلف از آنها عیادت کردند وجویای شرایط خواهرش بودند تشکرمی کند .

احمدافشاری از حضورخواهرش در دادگاه برای روشن شدن جوانب پرونده در آینده سخن میگوید . وی از مقامات قضایی شهرستان تشکر کرده وخواهان رسیدگی واجرای قصاص برای چنین اقدام مذمومی میباشد.

گفتنی است سیماافشار دختر جوان دهدشتی است که در روزهای آخرشهریورماه امسال درپارک مرکزی این شهرموردحمله اسیدپاشی زنی قرار گرفت.

شدت جراحات وارده سبب گردید که برای طی مراحل درمانی به اهواز انتقال داده شود وسپس بعلت عدم رضیت خانواده از نحوه خدمات دهی دربیارستان سوانح وسوختگی اهوازمجبور به انتقال بیمار به بیمارستان فارابی تهران شدند.

درحال حاضر نزدیک به پنج ماه است که سیما افشار دربستر بیماری ودرگیر عوارض ناشی از پدیده شوم اسیدپاشی می باشد.

دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در فاصله 250 کیلومتری یاسوج مرکزاستان کهگیلویه واقع شده است.

 

انتهای پیام /س/ و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک