آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 23:05   |   کد مطلب: 222
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: مردم انتظار دارند سیستم قضایی در پروند‌ه‌های حساس علاوه بر دقت و قضاوت منصفانه، سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با اشاره به محکومیت قضایی محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، گفت: تلاش عده‌ای از رسانه‌ها برای الصاق رحیمی به جریان اصول‌گرایی، تلاش بیهوده‌ای است، زیرا یکی از نقدهای جدی جریان اصول‌گرایی استفاده از شخصیت‌های غیراصول‌گرا و وابسته به جریانات دیگر در دولت دهم بود.

 

بوربور خاطرنشان کرد: اصول‌گرایان به‌دلیل شناختی که از سابقه سیاسی افرادی نظیر رحیمی داشتند، بارها انتقاد خود را از انتصاب این افراد به پست‌های حساس دولتی در دوران حیات دولت دهم اعلام کردند.

 

وی افزود: برملاشدن فساد اقتصادی بعضی اشخاص توسط بسیاری از اصول‌گرایان پیش‌بینی شده بود، اما متأسفانه دولت دهم به نصیحت‌های برادرانه اصول‌گرایان گوش نکرد.

 

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی عملکرد قوه قضائیه را منصفانه و بر پایه عدالت دانست و تصریح کرد: دقت عمل سیستم قضایی در پرونده رحیمی جای تقدیر و تشکر دارد و معتقد هستیم قوه قضائیه در پرونده مهدی هاشمی نیز مستقل عمل می‌کند.

 

بوربور تأکید کرد: مردم انتظار دارند سیستم قضایی در پروند‌ه‌های‌ حساس علاوه بر دقت و قضاوت منصفانه، سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

 

انتهای پیام :و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک